SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Uśmiechnięte słoiki kremu Nutella na jubileusz marki

Producent kremu czekoladowego Nutella, Ferrero,  wystartował z kampanią "Unique Smile". Każdy może wygenerować własną, "uśmiechniętą" etykietę słodkości.

Na potrzeby kampanii marka stworzyła  specjalną, limitowaną serię uśmiechniętych słoików kremu Nutella. Seria liczy 2 miliony opakowań i powstała z okazji 30-lecia obecności marki na rynku.

- W projektowaniu tak dużej liczby unikalnych etykiet pomagała nam sztuczna inteligencja - tłumaczy Łukasz Sasin, country marketing manager kategorii Nutella.

Zobacz: Nutella prezentuje swój Kalendarz Adwentowy. Promują Pakosińska, Blowek, Wachowicz

Uśmiechnięta etykieta Nutelli

Etykieta każdego ze słoików zaprojektowanych w ramach limitowanej edycji różni się od pozostałych kompozycją elementów graficznych, a jego wyjątkowość potwierdza unikalny numer.
 
Z okazji startu kampanii ruszyła także promocja konsumencka, podczas której każdy z miłośników kremu Nutella, będzie mógł na stronie internetowej marki  w prosty sposób wygenerować etykietę z własnym uśmiechniętym zdjęcie. Producent zajmie się drukiem i wysyłką, a klienci będą mogli cieszyć się niepowtarzalną pamiątką.
 
Kampania wystartowała 7 lutego  i jest prowadzona przy użyciu reklamy telewizyjnej, nośników OOH, oraz wsparcia w Internecie i mediach społecznościowych.

Koncepcję promocji Grupa Ferrero przygotowała wspólnie z agencjami Hand Made i Arvato. Za plan wsparcia medialnego odpowiada Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Uśmiechnięte słoiki kremu Nutella na jubileusz marki

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iop
Czyli olej palmowy syrop glukozowo fruktozowy mleko w proszku garstka kakao dużo uśmiechu życzę
0 0
odpowiedź
User
Loża
Może lepiej, żeby Wasi klienci nie wczytywali się w etykiety ;).
Jak można dawać to dzieciom?
0 0
odpowiedź
User
mike
Na etykietach powinni umieszczać ostrzeżenie.
0 0
odpowiedź