85-letnia influencerka twarzą Nutelli
Marka kremu czekoladowego Nutella zaangażowała do współpracy 85-letnią influnecerkę Nonnę Pię, która internetową popularność zyskała dzięki TikTokowi.
Nonna Pie wspiera świąteczną kampanię Nutelli. W ramach aktywacji marka zachęca fanów do dzielenia się swoimi przepisami świątecznymi z Nutellą. Konkurs na Instagramie trwa - aby wziąć w nim udział, należy wystarczy zamieścić przepis z hasztagiem #NutellaNonnaContest i oznaczyć profil Nutelli.
Uczestnicy biorący udział w konkursie mają szansę wygrać wycieczkę do Włoch oraz jedną z ponad 200 nagród tygodniowych. Za każde zgłoszenie do 11 grudnia Nutella przekaże również 1 dolara na rzecz Generations United (do 10 000 dolarów), krajowej organizacji non-profit, wspierającą młodzież i seniorów.
Nonna Pia w mediach społecznościowych, przede wszystkim na TikToku, zasłynęła dzięki szczerym i zabawnym filmom, na których dzieli się swoimi przepisami z rodzinnych Włoch. 85-letania influencerka wyemigrowała z ojczyzny do USA w latach pięćdziesiątych, karierę w social mediach robi, pokazując przepisy na najlepsze włoskie makarony i pizze.
Kampanię przygotowała agencja Terri&Sandy , należąca do Ferrero, właściciela marki Nutella.
Dołącz do dyskusji: 85-letnia influencerka twarzą Nutelli