SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa twarz 7UP

Digital One współtworzy nowy wizerunek 7UP

Digital One, integrator działań marketingowych, współtworzy nowy wizerunek 7UP, zapewniając obecność tej marki w Sieci. Agencja digital One stworzyła dla 7UP internetową część nowej kampanii wizerunkowej tej marki.

To już kolejny projekt zrealizowany dla koncernu Pepsi. Grupa Pepsi CEG, odpowiedzialna za komunikację marketingową w Europie środkowej i wschodniej, konsekwentnie realizuje strategię wykorzystywania Internetu jako jednego z kanałów dotarcia do swoich odbiorców, tym razem poświęcając uwagę 7UP.

Nowa akcja ma charakter multilokalny, a jej internetowa część została w całości przygotowana przez digital One i jest na bieżąco dostosowywana do potrzeb poszczególnych rynków. Projekt zakładał stworzenie koncepcji i wykonanie serwisu WWW, który służyłby jako wsparcie dla rozpoczynającej się 7 maja br. w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech akcji wizerunkowej.

Projekt 7up.pl, oraz jego odpowiedniki w krajach objętych promocją, to stworzona przy pomocy technologii Macromedia Flash przygoda, której bohaterem jest doskonale rozpoznawalna postać Fido Dido, pomagająca już w reklamowaniu marki 7UP na początku lat dziewięćdziesiątych.

Światopogląd i sposób bycia tego, narysowanego charakterystyczną kreską, nastolatka można opisać jednym z jego powiedzonek - „Normalne jest banalne”, co odzwierciedla sposób na życie, jaki promuje 7UP.

„Filarem tworzonych przez nas strategii obecności w Sieci jest pomysł na wykorzystanie możliwości, jakie daje Internet” - mówi Arkadiusz Słota, project manager digital One, odpowiedzialny za projekt 7UP.

Koncepcja komunikacyjna przygotowana przez firmę digital One została oparta na „fidozofiach” - hasłach będących streszczeniem światopoglądu promowanego przez 7UP i współgrających równocześnie z nowym wizerunkiem i filozofią marki. Projekt autorstwa digital One jest przemyślanym narzędziem marketingowym i stanowi bazę dla działań zmierzających do zmian w postrzeganiu 7UP. Strategia obecności w sieci marki 7UP, którą zaplanowała i realizuje firma digital One, opiera się na wykorzystaniu możliwości, jakie daje Internet: odpowiednim rozłożeniu akcji w czasie, interakcji oraz możliwości stopniowego dodawania nowych atrakcji.

Dołącz do dyskusji: Nowa twarz 7UP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl