Neo-angin odświeża wizerunek w kampanii „Twój lek antyseptyczny”
Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” wystartowała nowa kampanii marki leku na ból gardła neo-angin (Klosterfrau Healthcare Group). Działania przygotowały Chromatique i MediaOn.
Celem kampanii jest przypomnienie głównych atutów leku i edukacja konsumentów. W kampanii przybliżony zostanie problem infekcji gardła. Spoty pomagają zrozumieć takie pojęcia jak antyseptyczność czy patogeny.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem porównywarki cen, media społecznościowe, programmatic oraz widgety contentowe.
Na potrzeby kampanii odświeżona została także strona conagardlo.pl. Spełnia ona funkcję promocyjno-edukacyjną. Całość działań uzupełni kampania prasowa w najbardziej poczytnych czasopismach i tygodnikach telewizyjnych.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Chromatique, za produkcję spotów odpowiada należący do niej dom produkcyjny. Zakupem mediów zajął się MediaOn.
Dołącz do dyskusji: Neo-angin odświeża wizerunek w kampanii „Twój lek antyseptyczny”