„Na dobre i na złe”: nowa pora emisji i ... przybyło milion widzów
„Na dobre i na złe” po pierwszych trzech odcinkach nowego sezonu gromadzi o prawie milion widzów więcej niż rok wcześniej, gdy produkcję nadawano w inny dzień. Serial daje też TVP2 pozycję lidera rynku telewizyjnego.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków rozpoczętego właśnie sezonu serialu „Na dobre i na złe” wyniosła 5,45 mln osób, co przełożyło się na 35,50 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 31,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Od września br. serial nadawany jest w środy o godz. 20.40.
Obecne epizody „Na dobre i na złe” ogląda o 840 tys. widzów więcej niż trzy pierwsze odcinki tego serialu w analogicznym okresie ub.r., gdy nadawano go w piątki o 20.10. Znacząco wzrosły także jego udziały w rynku. Bowiem rok temu w trzech pierwszych tygodniach września br. oglądalność „Na dobre i na złe” w piątki wyniosła 4,61 mln widzów przy udziałach odpowiednio na poziomie 31,49 proc. i 24,50 proc.
TVP2 w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest liderem rynku. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, która emituje wtedy filmy fabularne oraz mecze „Ligi Mistrzów” i osiąga już tylko 16,61 proc. udziału. Trzecia jest TVN („W11- Wydział Śledczy”; 11,76 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 8,84 proc.).
Także i wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) Dwójka jest bezkonkurencyjna, ale już tutaj Polsat jest trzeci przed TVN.
Widownia „Na dobre i na złe” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
05-09-2012 | 5054394 | 33,35% | 29,69% |
12-09-2012 | 5628337 | 36,67% | 32,85% |
19-09-2012 | 5674245 | 36,44% | 31,79% |
Średnio: | 5452014 | 35,50% | 31,45% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2-Na dobre i na złe | 5452014 | 35,50% | 31,45% |
TVP1 | 2551870 | 16,61% | 16,44% |
TVN | 1806516 | 11,76% | 9,97% |
Polsat | 1357925 | 8,84% | 12,99% |
Dołącz do dyskusji: „Na dobre i na złe”: nowa pora emisji i ... przybyło milion widzów