SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mikołajkowy Blok Reklamowy i “Wydarzenia” z rekordami

Średnio 7,31 mln widzów obejrzało ósmy Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsat pokazał 6 grudnia br. przed "Wydarzeniami". Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową kwotę ponad 2 mln zł. Rekord oglądalności zanotowały też wczoraj „Wydarzenia”.

Blok nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał ok. 12 min., a udział Polsatu w czasie jego emisji wyniósł 45,06 proc. Jeszcze lepiej było w grupie komercyjnej - reklamy oglądało tam prawie 55 proc. osób w wieku 16 do 49 lat zasiadających wtedy przed telewizorem. W tym roku blok obejrzeć mogli też internauci za pomocą aplikacji internetowej ipla. Z tej możliwości skorzystało 4 185 użytkowników. Cała zebrana kwota - ponad 2 mln zł - zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.

Dzięki emisji bloku “Wydarzenia”, które wystartowały ok 18.58, tego dnia obejrzało aż 6,91 mln osób - to rekordowa widownia serwisu informacyjnego Polsatu w ponad siedmioletniej jego historii. Udział programu w rynku wyniósł 41,60 proc. Dziennik Polsatu wygrał 6 grudnia br. z "Faktami" TVN, które o 19.00 wybrało 4,21 mln widzów oraz z "Wiadomościami" TVP 1 (godz. 19.30), które przyciągnęły 4,24 mln oglądających.

>>> Rekordowa przewaga „Faktów” nad „Wiadomościami”

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcały cztery specjalne spoty reklamowe, w którym wystąpili Krzysztof Kowalewski, szef "Wydarzeń" Jarosław Gugała oraz reporterzy serwisu (zobacz filmy promocyjne).



W ubiegłym roku średnia oglądalność Mikołajkowego Bloku Reklamowego wyniosła 6,18 mln osób. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać 1,59 mln zł (więcej na ten temat). Łącznie osiem dotychczasowych edycji akcji przyniosło ponad 8,4 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat.

Mikołajkowy Blok Reklamowy Oglądalność (Nielsen)   Wpływy (dane Polsatu)
  Wszyscy 4+
Data Start Koniec AMR SHR % PLN
06-12-2004 20:00 20:05 4 557 021 26,39% 554 430,34 zł
06-12-2005 18:45 18:52 4 599 304 29,42% 683 000,00 zł
06-12-2006 18:45 18:51 4 348 263 29,04% 530 000,00 zł
06-12-2007 18:45 18:56 3 957 457 26,57% 880 000,00 zł
06-12-2008 18:45 18:54 3 731 612 26,34% 800 704,00 zł
06-12-2009 18:45 18:56 5 853 974 33,80% 1 370 000,00 zł
06-12-2010 18:45 18:57 6 227 465 39,43% 1 599 781,64 zł
06-12-2011 18:45 18:57 7 309 576 45,06% 2 000 999,58 zł


 

Dołącz do dyskusji: Mikołajkowy Blok Reklamowy i “Wydarzenia” z rekordami

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
a na oficjalnej stronie polsatu podane jest prawie 9 mln widzów.
I jakie dane są prawdziwe?
Wg mnie te tutaj,a to co polsat podawał w tv i na swojej stronie to pewnie oglądalność z najwyższego momentu.
a te tutaj to średnia.
0 0
odpowiedź
User
gość
albo te prawie 9 mln widzów to może liczba osób co oglądały przynajmniej 1 z reklam.I to chyba bardziej prawdopodobne.Czyli polsat nagiął widzów,że prawie 9 mln widzów,a tak naprawdę to 7,3 mln widzów.A jeszcze dochodzi to,że to świerze dane.A jak dane będą już twarde za kilka dni no to pewnie i wydarzenia i blok straci z kilkadziesiąt tysięcy widzów.
0 0
odpowiedź
User
walter
Polsat lubi ściemniać - a gówniane serwisy internetowe podały ich PR-owy bełkot.
Wirtualnemedia.pl to jedyny wiarygodny i rzetelny serwis. Gratulacje!!!
0 0
odpowiedź