Michał Gąś dyrektorem programmatic and performance w Selectivv
Michał Gąś, dotychczasowy head of performance department w agencji marketingowej Selectivv, awansował na stanowisko dyrektora programmatic and performance.
Gąś zarządzał zespołem realizującym działania dla klientów firmy w obszarze marketingu mobilnego. Jego awans firma uzasadnia rozbudową "oferty marketingu efektywnościowego, który stał się naszym priorytetem".
Zadania, których teraz podejmie się Michał Gąś, będą związane z wdrażaniem kolejnych rozwiązań do oferty produktowej Selectivv. Skupi się również na zwiększeniu satysfakcji klientów, dzięki regularnym ocenom współpracy.
Wcześniej w Cube Group
Michał Gąś dołączył do zespołu Selecitvv w styczniu ubiegłego roku. Wcześniej pracował w Cube Group, gdzie założył komórkę odpowiedzialną za programmatic buying.
Był także związany z OMD, gdzie obsługiwał kluczowych klientów agencji w obszarze digital.
Od 14 lat związany jest z branżą mediową.
Dołącz do dyskusji: Michał Gąś dyrektorem programmatic and performance w Selectivv
LIB