„Miasto Wzywa! Ruszaj na łowy” - zachęca Payback
Rozpoczęła się promocja programu bonusowego Payback obejmująca swoim zasięgiem Warszawę. Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Miasto Wzywa! Ruszaj na łowy z Payback” przygotowana i prowadzona przez firmy Ogilvy Action, Media Vest, Mail Media i Inspirat Communication.
W ramach akcji Moje Miasto Payback posiadacze kart Payback w Warszawie mogą zbierać punkty w 100 nowych, lokalnych lokalach usługowych, takich jak restauracje, teatry i salony spa i fitness. Razem z nowymi lokalizacjami lista partnerów programu w stolicy obejmuje prawie 600 miejsc. Niebawem współpracę z Paybackiem mają zacząć kolejni partnerzy lokalni w Warszawie oraz podobnie firmy w innych dużych miastach.
W związku z tym pod hasłem „Miasto Wzywa! Ruszaj na łowy z Payback” zaczęła się kampania reklamowa zachęcająca do korzystania z oferty lokalnych partnerów programu. Akcja od 16 lipca obejmuje internet (serwis miasto.payback.pl, reklamy na innych stronach, działania na Facebooku), prasę, outdoor (citylighty, reklamy w komunikacji miejskiej) oraz współpracę z warszawskimi hipermarketami Real i kinami Multikino. Właściwe działania poprzedził etap teaserowy prowadzony we własnych kanałach komunikacyjnych Paybacku. Akcja potrwa do 15 sierpnia.
Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action, działania w internecie prowadzi agencja Mail Media, plan mediowy opracował dom mediowy Media Vest, a aktywności media relations realizuje agencja Inspirat Communication.
Dołącz do dyskusji: „Miasto Wzywa! Ruszaj na łowy” - zachęca Payback