Rusza kampania reklamowa Męskiego Grania 2018 (wideo)
W mediach wystartowała kampania promocyjna trasy koncertowej Żywiec Męskie Granie. W reklamie z wykorzystaniem piosenki "Początek" wystąpili Krzysztof Zalewski, Kortez i Dawid Podsiadło. Akcję przygotowały agencja 2012, Opus Film, VML Poland, Hope i Starcom.
W tegorocznym spocie promocyjnym Męskiego Grania pojawiają się hasła "Bierz Ż w swoje ręce", "Ż bez fałszu", "W Ż nie bój się próbować", "Ż w swoim rytmie" oraz "Ż muzyką".
Reklama telewizyjna powstała na planie kręcenia teledysku do singla "Początek", który w tym roku przygotowali Krzysztof Zalewski (słowa i muzyka), Kortez i Dawid Podsiadło. Reklamę emitują stacje ogólnopolskie i tematyczne.
Kampanię telewizyjną wspierają działania w mediach społecznościowych oraz internecie. W miastach, w których odbywają się koncerty pojawią się plakaty zapowiadające tegoroczną trasę. W tym roku obejmie ona Poznań, Katowice, Wrocław, Gdynię, Warszawę i Żywiec. Cykl rozpoczyna się 14 lipca, a zakończy 25 sierpnia.
Organizatorem trasy jest agencje Live. Za komunikację ATL marki Żywiec odpowiada agencja 2012, spot wyprodukował Opus Film, działania digital prowadzi agencja VML Poland.
Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za wsparcie PR odpowiada agencja Hope.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania reklamowa Męskiego Grania 2018 (wideo)