mBank z nowym serwisem internetowym
Zaprezentowano serwis internetowy nowego mBanku, który przejmie klientów dotychczasowego mBanku, BRE Banku i Multibanku. Grupa BRE przygotowała witrynę wspólnie z agencją Artegence.
Serwis nowego mBanku został przygotowany zupełnie od podstaw, w oparciu o nowy interfejs, który ma być bardziej nowoczesny, przejrzysty i funkcjonalny. - Design umożliwia nie tylko łatwiejsze korzystanie z podstawowych usług, ale wręcz jest kluczem do skutecznego udostępnienia klientom takich opcji, jak interaktywny, graficzny i intuicyjny interface użytkownika, video-banking, menedżer finansów, grywalizacja, programy rabatowe, interaktywne czy dopasowane do każdego klienta doradztwo finansowe on-line - wylicza Michał Panowicz, szef projektu Nowy mBank.
Na stronie większość treści prezentowana jest w formie grafik i animacji (a nie jak wcześniej tabelek). Dzięki zastosowanej technologii HTML 5 użytkownik nie musi otwierać kolejnych okien czy zakładek przeglądarki, żeby obejrzeć szczegółowe dane. - Na jednym ekranie można nie tylko przejrzeć historię salda, ale również poznać jego prognozę, szybko otrzymać kredyt lub ofertę korzystnej lokaty, ustawić podstawowe opcje konta, a wszystko to przy pomocy 80-90 proc. kliknięć mniej niż wcześniej - opisuje Panowicz. - Do tego nasz serwis jest po prostu przyjemny w użyciu dzięki cieszącej oko szacie graficznej i subtelnym animacjom oraz elementom interaktywnym - przekonuje.
Dotychczasowy serwis transakcyjny mBanku został zaprojektowany 12 lat temu. W tym czasie był regularnie modyfikowany, ale jego zasadniczy kształt nie zmienił się istotnie. W listopadzie ub.r. stronę odwiedziło 1,76 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).
Nowy serwis zastąpi dotychczasowy do połowy br. Witryna jest jednym z elementów nowej odsłony mBanku, który zostanie jedyną marką Grupy BRE, przejmując do końca br. klientów BRE Banku i Multibanku (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: mBank z nowym serwisem internetowym
jak się wycofa zgodę na otrzymywanie informacji drogą telefoniczną to już w ogóle bank idealny