Marlena Jezierska: z Agory na dyrektora zarządzającego “Przeglądu Sportowego”
Marlena Jezierska, dotąd związana z Agorą, została dyrektorem zarządzającym marką “Przegląd Sportowy” w Ringier Axel Springer Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Biegluka, który pozostaje dyrektorem zarządzającym “Faktu”.
![Marlena Jezierska](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/MarlenaJezierska_655.jpg)
Pełniąc funkcję dyrektora zarządzającego marką “Przegląd Sportowy” Marlena Jezierska będzie odpowiadała za kompleksowy rozwój zarówno samego dziennika, jak i związanych z nim serwisów internetowych, wydań cyfrowych, innych projektów wydawniczych i okołowydawniczych. - To element wdrażania strategii rozwoju opartej na naszych silnych markach, do których bez wątpienia należy “Przegląd Sportowy” - mówi Edyta Sadowska, prezes RASP.
Marlena Jezierska od 17 lat pracuje w branży mediów i telekomunikacji. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła w 1997 w Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile Polska) w departamencie marketingu i sprzedaży. Od 2007 roku była związana z Agorą, gdzie najpierw przez dwa lata pracowała w pionie internetowym, potem od 2009 zajmowała stanowiska związane z marketingiem sportowym. Jako dyrektor projektu Euro 2012 była odpowiedzialna za budowanie relacji z organizatorami i partnerami mistrzostw oraz koordynację i wsparcie działań sponsoringowych i sprzedażowych mediów Agory. Potem w latach 2012-2013 jako dyrektor ds. sportu amatorskiego i CSR odpowiadała za multimedialny zespół redakcyjny, rozwój kontentu, sportowe akcje społeczne oraz wsparcie działań sprzedażowych. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Przeglądu Sportowego” w 2013 roku wyniosła 38 272 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Marlena Jezierska: z Agory na dyrektora zarządzającego “Przeglądu Sportowego”