SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marek Niedźwiecki ekspertem w dźwiękowej kampanii Philipsa

Pod hasłem „Fascynacja dźwiękiem” rusza polska odsłona globalnej kampanii wizerunkowej sprzętu Philips. W akcji – prowadzonej przez agencje Pride & Glory Interactive i Fleishman-Hillard – jako ekspert bierze udział Marek Niedźwiecki.

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania Philipsa reklamuje sprzęt audio-wideo tej marki. Akcja pod hasłem „Fascynacja dźwiękiem” ma podkreślać, że wieże stereo, zestawy kina domowego i odtwarzacze MP4 produkowane przez tę firmę zapewniają czyste, bogate w szczegóły i autentyczne brzmienie. Kampania – zaplanowana na co najmniej trzy lata – ma charakter globalny, a jako eksperci występują w niej amerykański producent muzyczny Steve Lillywhite i realizator dźwięku Geoff Foster.

W Polsce taką funkcję w akcji pełni Marek Niedźwiecki, dziennikarz muzyczny radiowej „Trójki”. Prezenter będzie brał udział w spotkaniach z klientami i konferencjach prasowych, pojawi się na blogach tematycznych oraz będzie doradzał w kwestii doboru muzyki do kampanii. Niedźwiecki uczestniczył już w evencie inaugurującym akcję, opowiadając odbiorcom o swojej pasji do muzyki i dźwięku.

W bieżącym roku kampania obejmie przede wszystkim działania z zakresu public relations – w punktach sprzedaży oraz internecie (m.in. blogi, aktywność na Facebooku). Za realizację akcji odpowiadają agencj Pride & Glory (internet) oraz Fleishman-Hillard (komunikacja).

Dołącz do dyskusji: Marek Niedźwiecki ekspertem w dźwiękowej kampanii Philipsa

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tyczyński
gościu się totalnie schamił
20 12
odpowiedź
User
miecznik
Niedźwiadek promuje słuchanie muzyki z plików MP3? Myślałem, że jest koneserem płyt ... Ale za pieniądze można powiedzieć wszystko!
20 12
odpowiedź
User
Bruce
Bravo dla Marka, najpierw upupił i zlasował muzyczne gusta całego pokolenia, a teraz dla tych pożal-się-boże-melomanów promuje bieda-sprzęt Phillipsa.
20 12
odpowiedź