Lubella, Opel i promocja Champions League na podium YouTube Leaderboard w maju
W maju 2021 roku zestawienie YouTube Ads Leaderboard zdominowała reklama makaronu Lubella, w której grały szczęśliwe kury nioski z wolnego wybiegu. Na podium zestawienia znalazła się także reklama elektrycznego Opla Manta GSe. Trzeci wynik należał do klipu reklamującego ceremonię otwarcia UEFA Champions League.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/lubella-reklama655.jpg)
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Czytaj także: YouTube Ads Leaderboard: Kubuś bez cukru, Castorama i Play na Kartę najpopularniejsze w lutym, marcu i kwietniu
Lubella liderem
W majowym zestawieniu na pierwszym miejscu znalazła się reklama makaronu Lubella, w którym znany powszechnie ryczący lew z filmów wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer został zamieniony na kurę nioskę. W klipie wystąpiły także członkinie zespołu muzycznego Jarzębina, które wykonały nową wersję piosenki Coco Jamboo, promującą makarony marki Lubella, przy produkcji których wykorzystuje się jaja kur z wolnego wybiegu. Agencją kreatywną, która wyprodukowała klip była agencja Feeders, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.
Na drugim miejscu w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w maju znalazło się wideo Nasz pierwszy ElektroMOD: Premiera Opla Manta GSe - reklama elektrycznego Opla Manta GSe. W klipie występuje „przodek” Manty, czyli klasyczny model z lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku.
Ostatnie miejsce podium to Marshmello x 2021 UEFA Champions League Final Opening Ceremony presented by Pepsi. Reklama, w której wystąpił słynny artysta oraz piłkarze (między innymi Lionel Messi i Paul Pogba), była elementem promocji ceremonii otwarcia finału UEFA Champions League w Porto. Produkcja powstała przy współpracy z Pepsi. Za kreację odpowiada agencja We Are Social, zakup mediów należał do OMD.
Czwarte i piąte miejsce zestawienia to reklamy, za których kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów - dom mediowy Mediacom. W obu przypadkach była to reklama sieci komórkowej Play.
Na czwartym miejscu uplasowało się wideo Ciesz się rozrywką w domu z telewizją od Play | Netflix na 12 miesięcy w prezencie, w którym wystąpiła aktorka Magdalena Różczka.
Majową listę TOP 5 zamyka reklama, która znalazła się również w poprzednim zestawieniu - mowa o wideo Wyczuwasz promocje? W Play podwajamy gigabajty w każdym abonamencie! z udziałem aktorki Anny Muchy.
Czytaj także: YouTube z dużymi wypłatami dla branży muzycznej. 4 mld dolarów w jeden rok
Dołącz do dyskusji: Lubella, Opel i promocja Champions League na podium YouTube Leaderboard w maju
Call of Duty аренда
https://rent4.today/call-of-duty-black-ops-cold-war-xbox-one
Call of Duty WARZONE
Call of Duty xbox one