Łowcy.B w kampanii Media Markt
Kabaret Łowcy.B weźmie udział w kampanii reklamowej Media Markt.Akcja ruszy w połowie września pod hasłem "Lepiej weź kurs nanajniższe ceny".
Media Markt zaangażowanie do kampanii kabaretuŁowcy.B uzasadnia poszukiwaniem typowo polskich izarazem nowatorskich pomysłów na reklamę wykorzystującą potencjał ihumor młodych twórców. Kreacja przekazu promocyjnego jest opisywanajako "połączenie testosteronu, kontrolowanego szaleństwa iponadczasowej mody na swetry".
Współpraca z kabaretem ma mieć charakter długofalowy. Pierwsząkampanię - pod hasłem "Lepiej weź kurs na najniższeceny" - przygotowała agencja reklamowa Opus B, która wmarcu bieżącego roku przejęła kompleksową obsługę Media Markt napolskim rynku od wiedeńskiej agencji Demner, Merlicek &Bergmann pracującej dla sieci przez poprzednie 10 lat.
Akcja z udziałem kabaretu Łowcy.B rozpocznie się 16września, obejmując telewizję, radio, prasę, internet,outdoor i ambient. W trakcie kampanii zaplanowanej do końca rokuzostanie wyemitowanych pięć spotów telewizyjnych w wersjach 30- i15-sekundowych, które wyreżyserował Tomasz Konecki. Zakupemtelewizji zajmuje się dom mediowy Universal McCann, a planowanie izakup pozostałych mediów realizuje dział planowania mediów MediaMarkt.
Dołącz do dyskusji: Łowcy.B w kampanii Media Markt