Katarzyna Sochacka jako head of creative w Opcomie
Katarzyna Sochacka zawansowała w agencji reklamowej Opcom na nowo utworzone stanowisko head of creative. W firmie pracuje od trzech lat.
Jako head of creative Katarzyna Sochacka będzie zarządzać działem kreacji agencji Opcom, koordynować pracę teamów kreatywnych oraz odpowiadać za współpracę z działem strategii, obsługę kluczowych klientów oraz pozyskiwanie nowych.
Sochacka pracuje w Opcomie prawie od trzech lat. Poprzednio pełniła funkcję senior copywritera, odpowiadając za tworzenie kampanii reklamowych oraz platform kreatywnych dla kluczowych klientów.
Wcześniej była związana z agencjami Eskadra Advertising, Schulz Brand Friendly i Insignia. Realizowała projekty dla takich firm i marek jak Grupa Maspex, Kompania Piwowarska, Grupa Danone: Medical Nutrition, Škoda, EDF Polska, Nivea, Lorenz Snack-World, Onet, Grupa Allegro: otoDom, Currency Onel, Bosch, Hasco-Lek i Bahlsen Polska.
Ponadto prowadzi warsztaty kreatywne z zakresu strategicznej komunikacji marki na studiach podyplomowych na Wydziale Humanistycznym AGH.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Sochacka jako head of creative w Opcomie