SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały lifestylowe: TVN Style z rekordem, Domo+ o 700 proc. do góry

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w maju br. była stacja TVN Style, która awansowała na pozycję lidera i zanotowała najlepszy wynik w historii. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo+, a najwięcej stracił Fashion TV.

Udział TVN Style wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,63 proc. po wzroście aż o78,1 proc. Zapewniło to stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Jest to najlepszy średni wynik miesięczny kobiecej telewizji w historii. Kanał wiosną br. wprowadził do ramówki m.in. nowe, wysokobudżetowe produkcje „Perfekcyjna pani domu” i „Smakuj świat z Pascalem”, w ramówce umieścił też m.in. wieczorne pasmo dokumentów o zbrodniach, a zrezygnował natomiast z części pozycji studyjnych jak program „Matki i córki” Jolanty i Aleksandry Kwaśniewskich (dowiedz się więcej).

- Widzowie chcą oglądać historie, które wzruszają, zadziwiają, zaskakują, szokują, a czasem nawet przerażają i straszą. W tym sezonie postawiliśmy na jakość i emocje i tak próbujemy uwieść naszych widzów - mówi nam Małgorzata Łupina, która od połowy grudnia br. kieruje TVN Style (zastąpiła wtedy Yvette Żółtowską-Darską, więcej na ten temat).

Na pozycję drugą z pierwszej spadł kanał TVN Turbo, jednak jego udział wzrósł o 22,3 proc. i wyniósł 0,51 proc. Na ostatnim miejscu podium utrzymało się TLC. Jego udział w marcu br. to niecałe 0,51 proc., po wzroście aż o 46,8 proc

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział powiększył się aż ośmiokrotnie i wyniósł 0,09 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziesiątej na ósmą.

Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, który stracił aż 62,5 proc., a jego udział nawet nie przekroczył 0,01 proc.

maj wszyscy 4+
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Style 19 910 0,352 34 154 0,627
TVN Turbo 23 577 0,417 27 791 0,510
TLC 19 517 0,346 27 671 0,508
Polsat Play 14 731 0,261 16 116 0,296
Polsat Cafe 12 326 0,218 15 655 0,287
kuchnia.tv 4 819 0,085 5 645 0,104
Domo 597 0,011 4 816 0,088
ITV 5 702 0,101 4 152 0,076
Club TV 3 724 0,066 3 825 0,070
BBC Lifestyle 1 866 0,033 2 856 0,052
Viacom Blink - - 1 386 0,025
Wedding TV 558 0,010 1 208 0,022
Fashion 472 0,008 172 0,003


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem w maju br. także był kanał TVN Style (0,86 proc. udziału, wzrost aż o 80 proc.), na drugim miejscu znalazł się kanał TVN Turbo (0,82 proc. udziału, wzrost o 16,2 proc.), a trzecie było TLC ( 0,69 proc., + 29,7 proc.).

Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+, który zanotował aż jedenastokrotnie wyższy wynik, niż w maju ub.r. Liderem spadku także i tutaj był Fashion, który stracił połowę udziału.

maj wszyscy 16-49
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 11 261 0,475 19 485 0,855
TVN Turbo 16 705 0,705 18 665 0,819
TLC 9 869 0,416 15 725 0,690
Polsat Play 7 700 0,325 8 230 0,361
Polsat Cafe 6 885 0,290 8 184 0,359
kuchnia.tv 2 519 0,106 3 651 0,160
ITV 4 105 0,173 3 156 0,138
Domo 250 0,011 2 775 0,122
BBC Lifestyle 897 0,038 2 271 0,100
Club TV 1 612 0,068 1 984 0,087
Viacom Blink - - 627 0,027
Wedding TV 352 0,015 412 0,018
Fashion 292 0,012 140 0,006


Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w ostatnim miesiącu był  magazyn poradnikowy “Wiem, co jem”, który do TVN Style przyciągnął uwagę aż 237 tys. widzów. W top 10 znalazło się aż sześć programów tej stacji. Trzy pozycje wprowadziło TLC, a jedną - TVN Turbo.

Raport top programów wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 237 094 2,60
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ TVN Turbo 233 509 2,15
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ TLC 227 040 2,05
PORODOWKA /PROG.DOK.USA./ TLC 226 635 1,77
LEGALNA KULTURA /AKCJA SPOL./ TVN Style 224 981 2,96
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM /SER.KULIN.POL./ TVN Style 212 503 2,34
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 197 788 1,94
BARDZO OSTRY DYZUR /SER.DOK.ANG./ TLC 193 674 1,96
CALA POLSKA CZYTA DZIECIOM /KAMPANIA SPOLECZNA/ TVN Style 192 818 1,68
PERFEKCYJNA PANI DOMU /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 192 583 1,24

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Style z rekordem, Domo+ o 700 proc. do góry

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tvn style
A teraz tłumaczne tego Newsa w Polsce zyje 38 milionow mieszkanców chetnych ogladc to badziewei o nazwie TVN style jest 19 tysiecy czyli czyli ponizej jednej dziesiatej 1 procenta i tyle natemat stacji ktora miesci sie w okolicach błedu statystycznego i jest skierowana do wyjatkowo infantylnego odbiorcy
0 0
odpowiedź