SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style liderem kanałów lifestylowych, Wedding TV straci najwięcej

W kwietniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych umocnił się kanał TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogą Kuchnia+, z kolei najwięcej stracił Wedding TV.

Udział TVN Style w kwietniu 2013 roku wyniósł 0,73 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 29,4 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął kanał TVN Turbo, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 15,6 proc. i wyniósł 0,45 proc. Z kolei ostatnie miejsce podium należało do TLC. Udział tej stacji wyniósł 0,40 proc., po spadku o 22,5 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca szóste miejsce Kuchnia+, której udział w kwietniu br. zwiększył się o 57,3 proc. i wyniósł 0,14 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu zanotował zajmujący ostatnią lokatę kanał Wedding TV, którego udział zmniejszył się aż o 73,8 proc. do poziomu nieco ponad 0,01 proc. 20 maja br. kanał zmieni nazwę na Love i wzbogaci swoją ofertą programową (więcej na ten temat)

wszyscy 4+
kwiecień 2012 2013
Stacja AMR SHR % AMR  SHR %
TVN Style 34 056 0,561 44 934 0,726
TVN Turbo 32 671 0,538 28 129 0,454
TLC 31 306 0,516 24 783 0,400
Polsat Play 16 738 0,276 23 834 0,385
Polsat Cafe 16 667 0,275 17 238 0,278
kuchnia+   5 421 0,089 8 644 0,140
Domo+   4 693 0,077 5 213 0,084
BBC Lifestyle 3 277 0,054 3 031 0,049
Polsat Food - - 2 774 0,045
Viacom Blink 1 420 0,023 793 0,013
Wedding TV 2 527 0,042 654 0,011


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 31,6 proc. i ustabilizował się na poziomie 1,01 proc. Z kolei na drugie miejsce z pierwszego spadł kanał TVN Turbo (0,69 proc.; w dół o 17,2 proc.). Ostatnia lokata podium należała do TLC (0,60 proc.; - 15,1 proc.).

W grupie 16-49 największym wzrostem (o 44,0 proc.) pochwalić się mógł Polsat Play. Z kolei najwięcej straciła telewizja Wedding TV - było to aż 72,7 proc.

wszyscy 16-49
kwiecień 2012 2013
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 19 477 0,766 25 209 1,008
TVN Turbo 21 260 0,836 17 307 0,692
TLC 17 867 0,703 14 927 0,597
Polsat Play 8 088 0,318 11 460 0,458
Polsat Cafe 8 320 0,327 8 507 0,340
kuchnia+   3 194 0,126 3 737 0,149
Domo+   2 552 0,100 2 610 0,104
Polsat Food - - 1 965 0,079
BBC Lifestyle 2 345 0,092 1 736 0,069
Wedding TV 1 119 0,044 306 0,012
Viacom Blink 904 0,036 252 0,010


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w kwietniu 2013 roku było reality-show „Sekrety chirurgii”, który do TVN Style przyciągnął 274 tys. widzów. Do rankingu top 10 stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż siedem pozycji. Po jednym miejscu zajęły programy nadane przez TLC, TVN Turbo oraz Polsat Play.

Raport TOP programów Stacja Wszyscy 4+
Program AMR SHR %
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./ TVN Style 273 808 2,88
WOJCIECH CEJROWSKI - BOSO /CYKL REP.POL./ TVN Style 265 258 2,37
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ TLC 262 227 2,70
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/ TVN Turbo 229 095 1,62
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ TVN Style 227 579 1,74
NAJSZTUB SLUCHA /TALK SHOW POL./ TVN Style 220 326 1,91
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./ Polsat Play 208 123 1,36
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 195 627 1,46
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 189 727 1,64
WYCHOWANE NA SEKSIE /FILM DOK.USA/ TVN Style 188 318 2,57


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem kanałów lifestylowych, Wedding TV straci najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl