SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacek Gmoch reklamuje „cenowe mistrzostwa świata” w Lidlu (wideo)

Lidl Polska rusza z piłkarską promocją „Cenowe mistrzostwa świata”. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem znanego trenera i eksperta futbolowego Jacka Gmocha.

W ramach promocji „Cenowe mistrzostwa świata w Lidlu” w sklepach tej sieci w niższych cenach będą dostępne produkty różnego rodzaju: przekąski, dania gotowe i słodycze, a także zestawy akcesoriów kibicowskich. Oferta będzie obowiązywać do końca czerwca.

Do kampanii reklamującej tę promocję został zaangażowany Jacek Gmoch, który w roli lektora spotów Lidla tymczasowo zastąpił Krzysztofa Kowalewskiego. Ponadto w reklamach pojawiają się zakreślenia, strzałki i grafy nawiązujące do charakterystycznych analiz rysunkowych, które Gmoch przeprowadzał często przy transmisjach piłkarskich.

Rozpoczęta w weekend kampania reklamowa obejmuje telewizję (m.in. główne kanały), radio, internet (m.in. działania na facebookowym fanpage’u Lidl Polska) oraz materiały POS (gazetki, plakaty, billboardy). Lidl Polska nie informuje, z którymi firmami współpracuje przy przygotowaniu i realizacji tej akcji.

Dołącz do dyskusji: Jacek Gmoch reklamuje „cenowe mistrzostwa świata” w Lidlu (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Czy ludzie z PR nie widzą różnicy między UEFA a FIFA ?
odpowiedź
User
do kamil
A co za różnica? I jedno i drugie siedlisko korupcji. Nie wierzę, że Polska z Ukrainą sowicie nie opłaciły kopertą możliwości organizacji.
odpowiedź
User
pulas
Super jest ta kampania.Ze śmiechem i polotem.I co najwazniejsze nie denerwuje kompletnie.Lidl ostatnio ma dobrą passe.No i szacunek dla Pana Gmocha:)
odpowiedź