Intel rozpoczyna kampanię "Sponsorzy jutra" (wideo)
W prasie i internecie startuje wizerunkowa kampania reklamowa Intela. Akcja pod hasłem "Sponsorzy jutra" ma pokazywać wyjątkowy charakter tej firmy.
Wizerunkowa kampania reklamowa Intela podkreśla, że ta firma nie tylko jest producentem mikroprocesorów, ale przede wszystkim przyczynia się do rozwoju technologicznego całej ludzkości, dostarczając to, co nazajutrz staje się powszechne. - Nasz wizerunek nie może się ograniczać do mikroprocesorów, ponieważ w istocie naszą siłą jest zawsze to, co ma dopiero nadejść - uzasadnia Deborah Conrad, wiceprezes Intela i dyrektor generalny Corporate Marketing Group.
Akcja pod hasłem "Sponsorzy jutra" w zabawny sposób przedstawia wyjątkowość tej firmy: w jednym ze spotów inżynier zostaje pokazany jak gwiazda rocka, a w layoucie prasowym pokój dziewczynki zostaje porównany z pomieszczeniem produkcyjnym Intela. Towarzyszą temu slogany haśle "Wasze gwiazdy rocka nie przypominają naszych gwiazd rocka" i "Twój czysty pokój nie jest taki jak nasz czysty pokój".
Akcja od 11 maja jest prowadzona w serwisach internetowych i
tytułach prasowych w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Wielkiej
Brytanii. Jeszcze w bieżącym miesiącu kampania obejmie Chiny i
Indie, w czerwcu - Australię, Kanadę, Francję, Indonezję, Włochy,
Koreę, Malezję, Meksyk, Holandię, Polskę, Rosję, Hiszpanię,
Szwecję, Tajwan, Tajlandię, Turcję, Wietnam oraz niektóre kraje
Ameryki Łacińskiej i Afryki, w sierpniu - Brazylię, a we wrześniu -
Japonię.
W ramach kampanii działania będą też prowadzone w ośrodkach Intela
na całym świecie oraz billboardach i nośnikach na przystankach
autobusowych.
Kreacja kampanii - zaplanowanej całościowo na 3-5 lat - została
przygotowana przez agencję Venables Bell & Partners z San
Francisco.
Dołącz do dyskusji: Intel rozpoczyna kampanię "Sponsorzy jutra" (wideo)