ING Bank Śląski promuje oszczędzanie na outdoorowych koszulkach
W ramach kampanii reklamowej konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim na nośnikach outdoorowych pojawiły się koszulki zachęcające do oszczędzania. Natomiast na facebookowym profilu banku ruszył konkurs dotyczący koszulek.
Koszulki zachęcające do oszczędzania umieszczono na 520 citylightach w 16 największych miastach. Zawierają one hasła takie jak „I ♥ oszczędzanie”, „Myślę, więc oszczędzam”, „Oszczędzam. I nawet się z tym obnoszę” oraz „Oszczędzam. Pieniądze nigdy nie wyjdą z mody”.
Na nośnikach znajdują się też kody QR, które kierują do uruchomionej niedawno przez ING Bank Śląski strony Zafinasowani.pl (przeczytaj o niej więcej).
Nietypowe nośniki są elementem trwającej od połowy czerwca kampanii reklamującej konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim. W reklamach obok promujących już wcześniej ten bank Agaty Kuleszy i Jacka Braciaka występuje Dominika Kluźniak, natomiast w filmikach dostępnych w serwisie Zafinansowani.pl - kabaret Ani Mru Mru (przeczytaj więcej i obejrzyj te spoty).
Koszulkowym reklamom towarzyszy konkurs rozpoczęty 25 lipca na facebookowym fanpage’u ING Banku Śląskiego. Należy w nim zaprojektować koszulkę promującą modę na oszczędzanie, a zwycięzcy wybrani przez blogerów Michała Góreckiego i Alinę Moskwę otrzymają nagrody pieniężne.
Kreację całej bieżącej kampanii ING Banku Śląskiego - w tym outdoorowych koszulek - przygotowała agencja Brain, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western, a działania w social media prowadzi Lubię to Social Media Agency.
Dołącz do dyskusji: ING Bank Śląski promuje oszczędzanie na outdoorowych koszulkach