IDC: konsumenci z Europy Zach. wolą tablety od laptopów
Mieszkańcy Europy Zachodniej spędzają w internecie średnio trzy godziny dziennie. Niezależnie od urządzenia, za pomocą którego logują się do sieci (smartfon, komputer), najczęściej korzystają z poczty e-mail i wyszukiwarek.
Najnowsze badania trendów konsumenckich pokazują, że rozważający zakup komputera mieszkańcy Europy Zachodniej są coraz bardziej zainteresowani iPadami i innymi medialnymi tabletami. Jednocześnie znacząco spada ich zainteresowanie laptopami.
Obecnie najczęściej posiadanym rodzajem peceta przez konsumentów z Europy Zachodniej jest laptop. Z badania firmy IDC wynika, że co najmniej jedno tego typu urządzenie posiada 58 proc. Szwedów, a we Włoszech i Francji wskaźnik ten wynosi 45 proc.
Badanie zostało przeprowadzone w styczniu bieżącego roku, a udział w nim wzięło ponad 11 tys. respondentów z Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii.
Dołącz do dyskusji: IDC: konsumenci z Europy Zach. wolą tablety od laptopów