IAB: będą grupy robocze, nowi członkowie
Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IABPolska zaaprobowała powołanie grup roboczych oraz przyjęcie nowychczłonków nadzwyczajnych. Zmianie uległ również człon nazwyZwiązku.
Na nadzwyczajnym posiedzeniu Rady, 29 czerwca br., do Związkudołączyły firmy: Bluerank, Mindshare Polska Sp. z o.o. orazBankier.pl. Tym samym liczba członków IAB Polska wzrosła do 28.
Rada Nadzorcza zaaprobowała także powołanie grup roboczych.Obszary, których dotyczą to: dobre praktyki w nowych mediach,marketing w wyszukiwarkach, wyszukiwanie lokalne, rynekogłoszeniowy, multimedia (Video), e-mail marketing, aspekty prawnenowych mediów, badania/raporty, kreacje w nowych mediach(standardy), społeczności internetowe. Grupy robocze rozpoczynająpracę już w najbliższych dniach.
- Grupy robocze mają za zadanie promocję poszczególnychsegmentów rynku interaktywnego wśród szerszego audytorium osóbzajmujących się marketingiem. Liczymy, że w oparciu o praktycznąwiedzę naszych członków na co dzień pracujących w wąskichspecjalizacjach uda nam się przekazać rynkowi naprawdę wartościowąwiedzę. Z czasem mamy nadzieję wypracować również kodeksy dobrychpraktyk i standardy - mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalnyIAB Polska.
Podczas posiedzenia Rady Nadzorczej zmieniono człon nazwyZwiązku z "Internet" na "Interactive". Nowa nazwa brzmi: ZwiązekPracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising BureauPolska.
Rezygnację ze stanowiska członka Zarządu Związku zgłosił GwidonHumeniuk z Ad.Net SA. Na jego miejsce powołany został MarcinDobrzyniecki z portalu Interia.pl, który będzie odpowiadał zabadania i analizy oraz rozwój strony internetowej Związku.
Dołącz do dyskusji: IAB: będą grupy robocze, nowi członkowie