IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy otwiera dwa oddziały w Europie
Do grona IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyły nowe oddziały - IAA Francja i IAA Hiszpania.
Na czele IAA Francja stanął Pascal Cübb, założyciel Sunglasses i prezes Chantons d’Or, który został również członkiem międzynarodowego zarządu IAA Global. Przewodnictwo hiszpańskiego, reaktywowanego oddziału objęła Olga Martinez, związana z IAA od 2008 r.
- Cieszę się, że mogę powitać Olgę Martínez jako nową prezes odpowiedzialną za wznowienie działalności IAA w Hiszpanii. W erze szybkiej transformacji cyfrowej branży jeszcze ważniejsze jest dzielenie się globalną wiedzą – teraz także z hiszpańskim przemysłem marketingowym. Jestem przekonana, że dzięki przywództwu Olgi, IAA połączy najbardziej kreatywnych i innowacyjnych myślicieli z Hiszpanii z naszą globalną siecią pomagającą rozwijać branżę i ekonomię na całym świecie - podsumowuje Dagmara Szulce, managing director IAA Global.
IAA to największe stowarzyszenie marketingowe na świecie, które powstało w Nowym Jorku w 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.
Dołącz do dyskusji: IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy otwiera dwa oddziały w Europie