Hodowcy bydła mięsnego z kampanią „Lowe Krowe”
Ruszyła trzecia edycja kampanii "Lowe Krowe", organizowanej przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego.
Kampania "Lowe Krowe" ma na celu budowanie i rozwój świadomości społecznej dotyczącej mięsa wołowego.
„To nie tylko inicjatywa promująca hodowlę w Polsce, ale przede wszystkim ważny projekt edukacyjny, który ma na celu informowanie społeczeństwa o znaczeniu zrównoważonego spożycia mięsa oraz o odpowiedzialnej hodowli” – piszą o akcji organizatorzy.
Czym jest “Lowe krowe”?
Rozpoczęta w kwietniu bieżącego roku, trzecia edycja kampanii "Lowe Krowe" prowadzona jest z inicjatywy Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego i realizowana przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Kampania, która potrwa do końca marca 2025, demonstruje zaangażowanie PZPBM w promocję zdrowych nawyków żywieniowych oraz odpowiedzialnej hodowli bydła mięsnego.
W ramach kampanii wołowina promowana jest jako element zdrowiej diety, obalane są „fałszywe informacje dotyczące negatywnego wpływu hodowli bydła na środowisko”, a także promowana jest polska hodowla bydła. Komunikacja prowadzona jest na Facebooku i X (dawnym Twitterze).
Dołącz do dyskusji: Hodowcy bydła mięsnego z kampanią „Lowe Krowe”