SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Harnaś: radość z płynie z gór

Pod hasłem "Radość płynie z gór" rusza najnowsza kampania wizerunkowa marki Harnaś, która potrwa do czerwca na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

"Reklamę rozpoczyna otwarcie piwa Harnaś, które równocześnie jest symbolicznym otwarciem świata Harnasia." - mówi Agnieszka Filek, Senior Brand Manager marki Harnaś. "Spadające z impetem wody górskiego wodospadu, wartka akcja filmu, atmosfera wspólnej zabawy - wszystko to przynosi skojarzenia z energią, aktywnością, czerpaniem radości z tego, co dzieje się wokół. To nieprzypadkowe skojarzenie. Harnaś to rześkie, górskie piwo, które przynosząc orzeźwienie, dodaje sił do dalszego działania. Mam nadzieje, że nasi konsumenci sięgając po Harnasia sami się o tym przekonają!" - dodaje Agnieszka Filek.

harnas

Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8 Communications Group. Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film. Animacja przygotowana została przez Studio Alien FX.

15 i 30 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największych stacji telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Równocześnie z rozpoczęciem kampanii telewizyjnej wprowadzone zostaną spójne z reklamą materiały POS.

harnas

Kampania telewizyjna znajdzie odniesienie również na strony internetowej marki piwoharnas.pl.

Kampania TV Harnaś: "Radość płynie z gór"

Hasło reklamowe: "Radość płynie z gór"
Klient: Carlsberg Polska
Agencja: Red8 Communications Group
Branża: Piwo
Typ kampanii: TV, wizerunkowa
Termin: kwiecień - czerwiec 2008
Grupa docelowa: 20-35 lat, mężczyźni
Dom mediowy: Media Direction OMD
Dom produkcyjny: Propeller Film
Manager projektu: Agnieszka Filek
Art director: Tomasz Karelus
Copywriter: Mirosław Kulisz
Account Directror: Adam Niesłuchowski
Account Supervisor: Krzysztof Danecki
Scenariusz: Red8 Communications Group
Reżyseria: Tomasz Karelus.

Dołącz do dyskusji: Harnaś: radość z płynie z gór

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl