Google eksperymentuje z nowymi informacjami w wynikach wyszukiwania
Local pack to nowy sposób prezentowania wyników wyszukiwania testowany przez koncern Google. Internetowy gigant oprócz podstawowych informacji chce prezentować logo firmy, mapę jej położenia oraz zdjęcia siedziby.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/google-wyszukiwarka655.png)
Na razie Google wprowadził nową funkcjonalność w ograniczonym zakresie, ma ona dotyczyć lokalnych wyników wyszukiwania dla konkretnych haseł.
Po wpisaniu słowa kluczowego w wypadku niektórych wyników pojawiają się także niedostępne wcześniej informacje, między innymi miniatura mapy z zaznaczoną lokalizacją konkretnej firmy. Po kliknięciu na miniaturę mapa zostanie powiększona do rozmiarów ułatwiających odczytanie niezbędnych danych.
W wypadku niektórych firm oprócz mapy pojawia się również logo, a także zdjęcia przedstawiające siedzibę przedsiębiorstwa. Google nie informuje na razie szerzej na temat nowego rozwiązania o nazwie Local pack, wiadomo jedynie, że jest ono w fazie testowania.
W 2014 r. koncern Google zanotował przychody na poziomie 66 mld dol., o 19 proc. więcej niż w roku 2013. Zysk netto za 2014 r. wyniósł 14,4 mld dol. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Google eksperymentuje z nowymi informacjami w wynikach wyszukiwania
polsce za okazji wyborow za 2 m=ce
a cenzura juz dzis