SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FOX promuje trzeci sezon „The Walking Dead”

Kanał FOX rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Czyste szaleństwo”, która wspiera emisję trzeciego sezonu serialu „The Walking Dead”. Działania obejmują głównie internet, a także telewizję i prasę.

W ramach kampanii w portalu Pudelek powstała specjalna strona mrocznastrona.pudelek.pl. Użytkownicy znajdą tam ciekawostki i informacje o serialu, galerie oraz materiały wideo. Ponadto na portalu fotka.pl, przygotowano angażujący format reklamowy przypominający o istniejącym profilu zombie. Serial promowany jest też na stronach w sieci .FOX (dot FOX), oraz w serwisach NK.pl, filmweb.pl, Onet.pl oraz w YouTube. Prowadzone są również działania SEM w ramach Google.

Kampania obejmuje także telewizję (FOX, FOX Life, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, TVP1) i prasę („Wprost”, „Teleprogramy”, „Telemagazyn”, „Aktivist”, „Maxim”, pisma branżowe).

Kreacje przygotowały agencje Brainshake i Orbita we współpracy z działem marketingu FOX International Channels Poland, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Vizeum.

Trzeci sezon „The Walking Dead” emitowany będzie na antenie FOX-a we wtorki o godz. 22.00 począwszy od 16 października br. Opowiada on historię tygodni i miesięcy następujących po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie.

Dołącz do dyskusji: FOX promuje trzeci sezon „The Walking Dead”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl