SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Filip Barański i zarząd Kerris Krreacja łączą się w kolektyw Pragmatycy

Rusza nowy kolektyw specjalistów od reklamy Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd Kerris Krreacja - Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. W ramach inicjatywy obsługiwani są tacy klienci jak Sandoz, Tołpa, Max Factor.

"Pragmatycy to kolektyw specjalistów powołany, by tworzyć wartość dodaną dla klientów dzięki synergii perspektywy agencyjnej: zwinna praca, przemyślane i proste kreacje oraz klienckiej: efektywnej, konkretnej i rozumiejącej cele" - czytamy w materiałach prasowych.

- Razem z Filipem dzielimy te same wartości przy tworzeniu reklam. Nasza strategia Performance meets creativity znajduje odbicie również w pracach Filipa. Dzięki doświadczeniu zdobywanym lata w takich firmach jak Kompania Piwowarska, Pepsico, Amazon, Filip wnosi do współpracy nie tylko świetny digital, ale to, czego brakuje najlepszym agencjom - perspektywę kliencką - mówi Ignacy Bochiński z Kerris.

Pragmatycy nie mają sformalizowanej struktury. Jest to strategiczna współpraca na ustalonych warunkach między Filipem Barańskim, a agencją Kerris, stąd w skład zespołu wchodzi cała struktura agencji (ponad 50 osób).

Kolektyw oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu reklamy: od kreacji po egzekucję we wszystkich kanałach (print, digital, tv, radio). Realizację projektów wspiera operacyjnie zespół Kerris.

Filip Barański poprzednio w PepsiCo

Filip Barański ma 18-letnie doświadczenie w branży, zdobywane zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. W ostatnim czasie związany z PepsiCo, wcześniej z Kompanią Piwowarską. Brał udział w tworzeniu i współtworzeniu kampanii dla szerokiego zakresu marek, od branży budowlanej, przez kosmetyki, skończywszy na FMCG i takich markach jak Tyskie, Lech, Żubr, a także Pepsi, Lipton, Lay’s czy Cheetos.

- Zarówno ja, jak i Kerris posiadamy rodowód digitalowy, a przede wszystkim rozumiemy, że nawet najbardziej efektowne kreacje muszą być efektywne biznesowo. Kerris ze swoimi przemyślanymi kreacjami i doskonałą egzekucją kampanii digital, stanowi świetne uzupełnienie moich kompetencji - mówi Filip Barański.

Na czele Kerris Krreacja stoją: Ignacy Bochiński, partner Kerris, związany z agencja od ponad 8 lat oraz Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, dyrektorzy kreatywni i wspólnicy w Kerris. Przed dołączeniem do zespołu agencji, współtworzyli dział kreacji w VMLY&R.

Dołącz do dyskusji: Filip Barański i zarząd Kerris Krreacja łączą się w kolektyw Pragmatycy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nikogo
to nie obchodzi.
odpowiedź