SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Europejski budżet reklamowy Coca-Coli dla Mother

Agencja Mother zajmie się przygotowaniem przyszłorocznej letniej kampanii promującej markę Coca-Cola na rynku europejskim.

Mother wygrała przetarg na obsługę wartego 30 milionów funtów budżetu reklamowego firmy, zostawiając w pokonanym polu hiszpańską agencję Senora Rushmore Madrid - informuje serwis Marketing Week.

Mother będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii na wszystkich europejskich rynkach, na których obecna jest Coca-Cola, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii.

Głównym celem jaki Coca-Cola stawia przed agencją jest wypromowanie marki jako napoju lata z wykorzystaniem sloganu "Coke side of life".

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Europejski budżet reklamowy Coca-Coli dla Mother

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl