„Empik każdego inspiruje inaczej” - Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w szkolnej kampanii (wideo)
Pod hasłem „Empik każdego inspiruje inaczej” rozpoczęła się kampania reklamująca artykuły szkolne dostępne w sieci Empik. Akcję, której bohaterami są aktor Cezary Pazura i piosenkarz Dawid Kwiatkowski, przygotowały firmy Change Integrated, Play Production i Lowe Media.
W kampanii promującej produkty dla uczniów wprowadzany jest format kreatywny pod hasłem „Empik każdego inspiruje inaczej”. - Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w przewrotny sposób opowiadają o tym, jak inspirują ich produkty dostępne w Empiku - opisuje Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Empiku. - Koncepcja stworzona przez Change Integrated jest bardzo oryginalna w formie i nietuzinkowa, ma w sobie sporą dawkę humoru i luzu - podkreśla.
Akcja od 18 sierpnia jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i ponad 70 stacji tematycznych), kinach, radiu oraz prasie. Działania potrwają do końca sierpnia.
Kolejną odsłonę kampanii „Empik każdego inspiruje inaczej” zaplanowano na okres przed Bożym Narodzeniem.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a produkcją spotów zajęła się firma Play Production.
Za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: „Empik każdego inspiruje inaczej” - Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w szkolnej kampanii (wideo)