SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czołowe serwisy społecznościowe i blogi - raport

MySpace i Google Blogger ponownie okazały się najpopularniejszymi wśród Amerykanów stronami internetowymi w kategorii serwisów społecznościowych i blogów.

W maju bieżącego roku MySpace zanotował 60,7 miliona unikalnych odwiedzin, czyli o 7 procent więcej w porównaniu z majem roku 2007 (56,6 mln) - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Online.

Za MySpace, w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych serwisów społecznościowych w USA znalazły się w ubiegłym miesiącu kolejno: Facebook (26 milionów unikalnych odwiedzin, wzrost o 83 procent w porównaniu z majem 2007), Classmates Online (14,3 mln, wzrost o 20 procent), LinkedIn (7,7 mln, wzrost o 146 procent), Windows Live Spaces (7,6 mln, spadek o 6 procent), Reunion.com (7,3 mln, wzrost o 82 procent), AOL Hometown (6,6 mln, spadek o 11 procent), Flixster (4,9 mln, wzrost o 70 procent), club Penguin (4,5 mln, wzrost o 39 procent) oraz Imeem (3,2 mln, wzrost o 102 procent).

Z kolei wśród blogów internetowych, w maju Google Blogger zanotował w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej wzrost liczby unikalnych odwiedzin o 40 procent, do poziomu 39,3 miliona.

W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych blogów w ubiegłym miesiącu znalazły się jeszcze: WordPress.com (17,1 miliona unikalnych odwiedzin, wzrost o 170 procent w porównaniu z majem 2007), Six Apart TypePad (11,2 mln, wzrost o 6 procent), tmz.com (8 mln, wzrost o 10 procent), Live Journal (4,7 mln, wzrost o 13 procent), TheHuffingtonPost.com (4,7 mln, wzrost o 255 procent), sports.aol.com/fanhouse (3,9 mln), Perezhilton.com (2,1 mln, wzrost o 26 procent), Engadget (2 mln, wzrost o 35 procent) oraz Gawker (2 mln, wzrost o 137 procent).

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Czołowe serwisy społecznościowe i blogi - raport

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl