Chcemy telewizorów z dostępem do internetu
Aż 72 proc. polskich internautów deklaruje zainteresowanie kupnem telewizora z dostępem do sieci – wynika z badania YouGov Plc. Obecnie do internetu zdecydowanie najczęściej podłączane są komputery stacjonarne i laptopy.
83 proc. polskich internautów korzysta z sieci za pomocą komputerów stacjonarnych lub laptopów. 51 proc. użytkowników podłącza do internetu notebooki, a 36 proc. – drukarki. Jednocześnie aż 72 proc. polskich internautów deklaruje, że byłoby zainteresowanych kupnem telewizora oferującego dostęp do sieci.
W internecie prawie każdy polski użytkownik przegląda strony i korzysta z poczty emailowej – te dwie aktywności deklaruje po 96 proc. respondentów. Natomiast aż 78 proc. internautów w naszym kraju korzysta z serwisów ecommerce, co stanowi najwyższy odsetek spośród dziesięciu krajów objętych badaniem.
Dane dotyczące korzystania przez internautów z różnych urządzeń i opcji w sieci pochodzą z badania YouGov Plc przeprowadzonego od 5 do 15 października ubiegłego roku na zlecenie firmy Cisco. Ankiety online wypełniło ogółem 11 267 pełnoletnich użytkowników z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii, Danii, Holandii, Polski, Szwecji, Włoch i Belgii reprezentatywnych dla wszystkich dorosłych osób w tych krajach.
Dołącz do dyskusji: Chcemy telewizorów z dostępem do internetu