SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Big Picture dołącza do Związku Firm Public Relations

Do grona członków branżowego Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Big Picture, specjalizująca się w doradztwie PR i public affairs To 39. firma zrzeszona w organizacji.

Big Picture to agencja założona w 2015 r. przez Hannę Waśko (w przeszłości związaną z Rc2).

W ramach swoich kompetencji, agencja oferuje zarówno doradztwo na poziomie strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób publicznych oraz instytucji. Do grona klientów firmy należą m.in. Getin Noble Bank, Mondelez Polska, Roche Polska, Polpharma, L’Oreal Polska, KSW, Fundacja Art Stations by Grażyna Kulczyk, Stary Browar. Agencja pracuje też dla organizacji pozarządowych, m.in. Międzynarodowego Stowarzyszenia Adwokatów i Prawników Żydowskich (IAJLJ).

- Branża stoi przed coraz większymi wyzwaniami. Od oczywistych, jak ogromne zmiany na rynku mediów, które wymagają znalezienia nowego miejsca w agencyjnej układance. Przez wewnętrzne, jak uporządkowanie standardów oraz stawek poważnych podmiotów i edukowanie działów zakupów w zderzeniu z dumpingującymi ceny mikrofirmami. Po największe wyzwanie, jakim jest kiepski wizerunek samej branży PR - mówi Hanna Waśko, prezes Big Picture.

ZFPR zrzesza 39 agencji z województw mazowieckiego, małopolskiego, dolnośląskiego, łódzkiego oraz pomorskiego. Prezesem związku jest Grzegorz Szczepański, wiceprezesami - Karolina Borkowska i Sebastian Stępak, a skarbnikiem Przemysław Włoszycki.

Dołącz do dyskusji: Big Picture dołącza do Związku Firm Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl