Arkadiusz Gawlak dyrektorem ds. rozwoju oferty OOH w AMS
Arkadiusz Gawlak, dotychczas zastępca dyrektora działu sprzedaży agencyjnej w AMS, objął nowo utworzone stanowisko p.o. dyrektora ds. rozwoju oferty Out-of-Home.
Arkadiusz Gawlak odpowiada w AMS za sprzedaż nowych technologii oraz nowych kanałów dystrybucji sprzedaży. Pod jego opieką znajduje się także uruchomiona w maju przez AMS CityINFOtv.
W związku z nowymi obowiązkami Arkadiusza Gawlaka zreorganizowano strukturę działu i zwiększono kompetencje key account managerów. Obecnie w ramach działu sprzedaży agencyjnej funkcjonują trzy zespoły sprzedaży, którymi kierują: Katarzyna Sobolewska, Katarzyna Wengerek oraz Albert Hanslik. Dyrektorem działu jest Monika Zielińska.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Gawlak dyrektorem ds. rozwoju oferty OOH w AMS