Anwil szuka agencji PR do stałej współpracy
Należąca do Grupy Orlen spółka Anwil chce zatrudnić do stałej współpracy agencję public relations.
Spółka zaprosiła agencje do składania ofert na doradztwo public relations. Do zadań wybranej firmy należeć będzie m.in. bieżące wsparcie zespołu komunikacji zewnętrznej w zakresie kontaktów z mediami (m.in. ogólnopolskimi newsowymi i opiniotwórczymi, regionalnymi, branżowymi, lifestylowymi, zagranicznymi), w tym również przygotowywanie informacji prasowych, case study, artykułów eksperckich, sprostowań, Q&A i innych materiałów.
Agencja ta będzie też odpowiedzialna za stałą obsługę PR, wsparcie działań obszaru komunikacji i sponsoringu, współtworzenie krótko- i długookresowych planów działań public relations (harmonogram działań w podziale na: grupy docelowe, kanały dotarcia, narzędzia, przekazy, potencjalne ryzyka), doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej, organizację konferencji prasowych oraz briefingów, a także innych spotkań z przedstawicielami mediów oraz pozostałymi grupami interesariuszy.
Anwil oczekuje, by agencje składające oferty w prowadzonym obecnie postępowaniu istniały na rynku minimum 8 lat, legitymowały się doświadczeniem w obsłudze podmiotów z sektora produkcyjnego, w tym spółek należących do Skarbu Państwa oraz mogły udokumentować pomyślną realizację minimum 3 projektów z zakresu komunikacji zewnętrznej o wartości minimum 300 tys. zł w ciągu ostatnich 3 lat.
Zespół do obsługi Anwilu ma składać się z lidera (minimum 8 lat doświadczenia z zakresu media relations, public affairs, komunikacji kryzysowej, CSR oraz komunikacji wewnętrznej) oraz dwóch konsultantów (minimum 8 lat doświadczenie z zakresu media relations, public affairs, komunikacji kryzysowej, CSR oraz komunikacji wewnętrznej). W weekendy jeden z konsultantów ma być zawsze dostępny telefonicznie.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 31 lipca br. W wyniku postępowania zawarta zostanie umowa ramowa na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Anwil szuka agencji PR do stałej współpracy