SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Amelia” ma konkurować ze „Zwierciadłem”

Wydawnictwo Marquard Media Polska wprowadziło dziś na rynek nowy miesięcznik zatytułowany „Amelia”. Tytuł pozycjonowany jest w segmencie pism luksusowych dla kobiet, a głównym konkurentem ma być „Zwierciadło”.

Magazyn jest skierowany do wykształconych i aktywnych zawodowo kobiet powyżej 30. roku życia, zainteresowanych rozwojem osobistym i poznawaniem ludzi, kultur oraz zjawisk.

Przewodnim tematem „Amelii” jest psychologia, a tytuł porusza kwestie dotyczące zarówno własnych emocji, jak i relacji z partnerem, rodziną, dziećmi i innymi. W miesięczniku znaleźć można także m.in. reportaże, wywiady ze znanymi osobami i opowieści o nich, artykuły dotyczące zwyczajów i obrzędów różnych kultur, czy opowiadania w odcinkach. Sporo miejsca zajmują też takie tematy jak zdrowie, uroda, feng shui czy kuchnia. Magazyn zadebiutował w nakładzie 160 tys. egz. i objętości 128 stron. Kosztuje 6,90 zł.

Koncepcja pisma została opracowana przez zespół pod kierownictwem Ewy Wagner, która objęła stanowisko redaktor naczelnej tytułu. Pozostaje ona jednocześnie naczelną miesięcznika poradnikowego „Olivia”, którym kieruje od listopada 2009 roku.

Wprowadzeniu „Amelii” na rynek towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, TV 4, TVN 7, TVN Style, TVN 24, TVN Meteo, Kino Polska), prasie („Newsweek Polska”, „Olivia”), internecie (Wp.pl) i z wykorzystaniem outdooru (CLP w 12 miastach, ramki na kioskach, reklama na plazmach w autobusach). Kreację przygotował dział marketingu Marquarda, który również wspólnie z domem mediowym MediaVest zaplanował media.

„Amelia” jest trzecim tytułem luksusowym w portfolio Marquard Media Polska obok takich magazynów jak „Cosmopolitan” i „Joy”, które różnią się jednak tematyką od nowego pisma.

Dołącz do dyskusji: „Amelia” ma konkurować ze „Zwierciadłem”

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Posh
MMP swoje prasowe formaty utrzymuje w konwencji panującej pod koniec lat 90-tych, dlatego ludzie nie sięgają tak chętnie po ich tytuły.
odpowiedź
User
Agnieszka
z ciekawością kupię pierwszy numer- a później...zobaczymy. Jednak jeżeli ma konkurować ze Zwierciadłem- to musi być na naprawdę wysokim poziomie. zobaczymy- ocenimy
odpowiedź
User
zawodowa kobieta :P
skierowany do wykształconych i aktywnych "zawodowych" kobiet ???
odpowiedź