Alior Bank w domowej reklamie odpowiada na zmiany z powodu epidemii (wideo)
Nowa kampania reklamowa Alior Banku, promująca Konto Jakże Osobiste, nawiązuje do zmian w codziennym życiu Polaków wywołanych przez epidemię koronawirusa.
W spocie z kampanii mężczyzna z meloniku znany z wielu wcześniejszych kampanii Alior Banku ogląda na laptopie, jak z powodu epidemii koronawirusa zmieniło się codziennie życie Polaków. Sam też funkcjonuje inaczej: pracuje z domu, a pozostająca też w domu córka prosi go o pomoc w nauce.
Spot przedstawia kilka korzyści oferowanych posiadaczom rachunku Konto Jakże Osobiste w Alior Banku: zwrot 1 proc. płatności mobilnych (maksymalnie 20 zł miesięcznie, dotyczy płatności w wybranych punktach sprzedażowych) i 3 proc. na koncie oszczędnościowym dla aktywnych klientów.
Poprzednia kampania Alior Banku, rozpoczęta dwa miesiące temu, reklamowała kredyt dla firm.
Działania reklamowe Alior Banku obejmują m.in. telewizję, prasę i internet. Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mets.
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Alior Bank zanotowała spadek wyniku odsetkowego z 803,81 do 776,02 mln zł, wyniki z opłat i prowizji ze 169,86 do 137,39 mln zł oraz wyniku handlowego i z pozostałych aktywności - z 52,47 do 38,13 mln zł. Koszty działania zmalały z 513 do 481,59 mln zł, a zysk netto - ze 103,49 do 73,23 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank w domowej reklamie odpowiada na zmiany z powodu epidemii (wideo)