Agora połączyła Avanti24.pl i Groszki.pl w serwis zakupowy dla kobiet
Udostępniono nową wersję witryny Avanti24.pl, do której włączono treści ze strony Groszki.pl (obie należą do Agory). Serwis prezentuje kobiece ubrania i kosmetyki, odsyłając do oferujących je sklepów internetowych.
Uruchomiona w czwartek nowa odsłona Avanti24.pl jest pozycjonowana jako serwis zakupowy dla kobiet w każdym wieku interesujących się modą i dbaniem o urodę. W serwisie publikowane są rady dziennikarzy i stylistów, jak mądrze kupować modne ubrania i dobre kosmetyki. Jednocześnie w galeriach osadzonych na stronach artykułów (w tzw. Native Galleries, autorskim narzędziu Agory) prezentowane są opisywane produkty, wraz z linkami do oferujących je sklepów internetowych. Osobno działa też produktów zawierająca setki tysięcy ofert, które można przeglądać za pomocą wyszukiwarki.
- Pod dotychczasową marką Avanti24 stworzyliśmy serwis zawierający zupełnie nowe lub zdecydowanie usprawnione elementy - od bazy produktów, przez pozycjonowanie, po kompozycję treści i wyeksponowanie części - opisuje Michał Gwiazdowski, dyrektor programowy serwisów czasopism Agory. - Serwis Avanti24 to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników i reklamodawców. To miejsce, w którym można znaleźć inspiracje i porady tworzone przez stylistów magazynu „Avanti” oraz zespół serwisu Groszki.pl, obiektywne testy produktów, a wszystko to opatrzone galeriami produktów, które prowadzą użytkownika bezpośrednio do sklepu - wylicza Agnieszka Janota, dyrektor ds. projektów e-commerce w segmencie internetowym Agory.
Nową odsłonę serwisu przygotował zespół projektowy Agory kierowany przez Michała Gwiazdowskiego i Agnieszkę Janotę. Szefem biznesu Avanti24.pl została Wioleta Deptuła, kierowniczka serwisów internetowych czasopism Agory. Redaktor prowadzącą witryny jest Dagmara Łacny, a treści sprzedażowe tworzy zespół pod kierownictwem Anny Mazur.
Start nowego Avanti24.pl wspiera kampania reklamowa prowadzona w internecie (serwisy czasopism Agory, Gazeta.pl, aplikacje mobilne marek Agory) oraz prasie (czasopisma Agory, dziennik „Metrocafe.pl”). Projekt kampanii i plan mediów przygotował dział marketingu pionu czasopism i prasy bezpłatnej Agory.
W listopadzie ub.r. Avanti24.pl zanotowało 226 tys. użytkowników i 3 mln odsłon, a Groszki.pl - 136,2 tys. użytkowników i 847,6 tys. odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Agora połączyła Avanti24.pl i Groszki.pl w serwis zakupowy dla kobiet