50 tys. widzów “poluje” z MTV Polska na singla
Polską edycję reality show “Polowanie na singla” ogląda na antenie MTV Polska średnio 51 tys. widzów. Stacja w czasie emisji premierowych odcinków formatu ma wyniki lepsze od siostrzanej Viva Polska i konkurencyjnej 4fun.tv.
Program ma swoje premiery w soboty o godz. 22.00. Trzy dotychczas pokazane tam odcinki zanotowały średnio 0,42 proc. udziału w grupie 4+ i 0,73 proc. wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów – 82 tys. - zgromadził trzeci epizod reality show.
Premiery | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
26-02-2011 | 39 293 | 0,31% | 0,56% |
05-03-2011 | 30 090 | 0,25% | 0,48% |
12-03-2011 | 82 485 | 0,70% | 1,12% |
Średnia | 51 424 | 0,42% | 0,73% |
“Polowanie na singla” ma lepsze wyniki niż osiągają w tym paśmie inne kanały młodzieżowe. Siostrzana Viva Polska notuje bowiem wtedy 0,27 proc. udziału (nadaje głównie teledyski, pokazała też powtórkę gali “Viva Comet 2011”), a konkurencyjna stacja 4fun.tv – 0,23 proc. (także teledyski).
Stacja | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
MTV - Polowanie... | 51 424 | 0,42% |
Viva Polska | 33 292 | 0,27% |
4fun.tv | 28 422 | 0,23% |
W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie kanał MTV Polska miał mniej widzów – gromadził 31 tys. osób, a jego udziały wynosiły odpowiednio 0,23 proc. i 0,33 proc.
Znacznie mniejszą oglądalność od premier mają poniedziałkowe powtórki “Polowania”, nadawane także po 22.00. Co tydzień ogląda je 17 tys. widzów, co daje stacji 0,16 proc. udziału w 4+ i 0,27 proc. w 16-49.
Powtórki | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
28-02-2011 | 19 212 | 0,17% | 0,33% |
07-03-2011 | 14 138 | 0,16% | 0,31% |
14-03-2011 | 17 178 | 0,16% | 0,18% |
Średnia | 16 827 | 0,16% | 0,27% |
“Polowanie na singla” to program, w którym czwórka uczestników zostaje zamknięta z singlem. Jego zadaniem jest odnalezienie osoby, która – podobnie jak on- obecnie nie jest w żadnym związku. Trójka zawodników będzie natomiast udawać, że nie posiada partnera i zrobi wszystko, aby singiel nie poznał prawdy. Reality show powstaje na brytyjskiej licencji, a za jego produkcję odpowiada Endemol Polska.
Dołącz do dyskusji: 50 tys. widzów “poluje” z MTV Polska na singla