Nowy zarząd ZFPR: public relations wzmacnia biznes, chcemy o tym głośno mówić
Dotyk na planie filmu sprawia przyjemność? „Pracujemy nad tym, żeby to zneutralizować”
Dorota Kośmicka: Żałuję, że nie powstał trzeci sezon „Londyńczyków”
Szef VML Poland: nieprofesjonalne przetargi nie są domeną "Januszów biznesu", zdarzają się dużym markom
Celebryci a memy. „Są coraz bardziej kuriozalni, przerysowani, freakowaci”
Barbara Pasterczyk, ING: "Budowanie marki w dzisiejszym świecie to ogromne wyzwanie i odpowiedzialność"
Nowy szef „Gazety Wyborczej”: Robimy za dużo tekstów
Paweł Adamczyk: to będzie rok Pepsi
Patologie w przetargach? Adrian Kawecki: kiedyś trzeba powiedzieć dość
TVP pokaże więcej piłki i gale Mateusza Borka. Co z meczami Igi Świątek?
Malwina Wędzikowska o „The Traitors. Zdrajcy”: Ta edycja jest przepełniona zwrotami akcji
Scenarzystka serialu „Infamia”: Polacy i Romowie mają ze sobą wiele wspólnego
Stanowski o podważaniu badań oglądalności tv, bukmacherce i zapraszaniu Grzegorza Brauna
Scenarzysta „Morderczyń”: Są historie tylko do streamingu, a są atrakcyjne dla widzów telewizji
Scenarzysta „Informacji zwrotnej” i „Klangoru”: Drugi sezon „Klangoru” to historia o współczesnym macierzyństwie i toksycznej męskości
Scenarzystka „Absolutnych debiutantów”: Dla mnie formującym doświadczeniem był serial „Fleabag”
Michelle Obama mówczynią na kongresie Impact’24. To jej pierwsza wizyta w Polsce
Wojciech Tumidalski: w PAP do naprawy wiarygodność
Scenarzysta „1670” i „The Office PL” : Polskie seriale są na coraz wyższym poziomie
„Bez filtra, brokatowej posypki i baśniowości”. Z aktorką Marią Dębską rozmawiamy o serialu „Kiedy ślub?” Canal+