„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2015 roku względem lutego 2014 roku zmalała o 2,44 proc. i wyniosła 589 173 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,25 proc. do 319 886 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 238 505 egz., po spadku o 0,09 proc.
Z piątego na czwarte miejsce awansował tygodnik „Świat & Ludzie”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 14,35 proc. do 204 572 egz.
Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W lutym br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 147 394 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 763 547 | 589 173 | 589 173 | 777 273 | 603 922 | 603 922 |
Twoje Imperium | 429 832 | 319 886 | 319 886 | 444 913 | 337 624 | 337 624 |
Rewia | 355 247 | 238 505 | 238 505 | 344 945 | 238 723 | 238 723 |
Na Żywo | 290 411 | 204 572 | 204 572 | 279 442 | 178 893 | 178 893 |
Świat & Ludzie | 302 437 | 192 604 | 192 604 | 299 949 | 198 535 | 198 535 |
Dobry Tydzień | 267 412 | 147 394 | 147 394 | - | - | - |
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 15,40 proc., pochwalić się mógł tygodnik „Na Żywo”. Z kolei w tym ujęciu największy spadek odnotował „Dobry Tydzień” - było to 17,25 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 763 547 | 589 173 | 589 173 | 763 116 | 580 725 | 580 725 |
Twoje Imperium | 429 832 | 319 886 | 319 886 | 438 673 | 327 134 | 327 134 |
Rewia | 355 247 | 238 505 | 238 505 | 322 934 | 234 485 | 234 485 |
Na Żywo | 290 411 | 204 572 | 204 572 | 273 688 | 177 274 | 177 274 |
Świat & Ludzie | 302 437 | 192 604 | 192 604 | 288 323 | 188 947 | 188 947 |
Dobry Tydzień | 267 412 | 147 394 | 147 394 | 292 426 | 178 113 | 178 113 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu