Fixly w nowej kampanii zachęca do realizacji marzeń
Ruszyła kampania wizerunkowa serwisu ogłoszeniowego Fixly (Grupa OLX), przygotowana przez Feeders Agency, Papaya Films i Media Concept. Jej hasło to “Zrealizuj swoje plany z Fixly”.
W najnowszym spocie wizerunkowym zobaczymy historię rodzeństwa, które zleciło fachowcom z Fixly renowację starego kampera. Dzięki aplikacji Fixly bohaterowie są w stanie odnaleźć fachowców z bardzo różnych dziedzin: od mechanika, przez projektanta wnętrz po ubezpieczyciela.
Na końcu filmu okazuje się, że cały projekt nie był jedynie planem na wakacje, a niespodzianką z okazji rocznicy ślubu rodziców, którzy podobnym kamperem zjeździli świat w latach swojej młodości.
Kampania obejmuje emisję spotu głównego i 15-sek. produktowych w digitalu, kampanię display, rich media, content do social mediów oraz działania promocyjne wewnątrz Grupy OLX. Kampania rusza pod koniec maja i ma trwać do jesieni.
Vouchery do wygrania w konkursie Fixly
Równolegle z kampanią ruszyła aktywacja, w której do wygrania są vouchery o wartości 5000zł na realizację swoich planów z Fixly. Na stronie fixly.pl/konkurs wystarczy opisać, na co użytkownik chce przeznaczyć środki i jakiego rodzaju fachowców z Fixly będzie w tym celu potrzebować. Nagrodzonych zostanie pięciu autorów najciekawszych zgłoszeń.
Za strategię, big idea i realizację kampanii odpowiada Feeders Agency, które wygrało obsługę Fixly w drodze przetargu. Produkcją zajęła się Papaya Films, a za reżyserię filmu odpowiada Michał Korzewski. Media kupuje Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Fixly w nowej kampanii zachęca do realizacji marzeń