„Zniżki za gole” w mundialowej promocji Allianz Direct
Allianz Direct prowadzi piłkarską promocję swoich ubezpieczeń OC i AC. Akcję wspiera kampania reklamowa w internecie i prasie.
W ramach trwającej obecnie promocji ubezpieczeń OC i AC w Allianz Direct na specjalnie uruchomionej stronie internetowej użytkownicy mogą głosować, w którym z meczów rozgrywanych właśnie piłkarskich mistrzostw świata padnie najwięcej goli. Suma bramek wytypowanego spotkania jest mnożona przez dwa (w fazie grupowej), trzy (w fazie pucharowej) i cztery (w finale), a ostateczny wynik stanowi obowiązującą w określonym czasie zniżkę na ubezpieczenie. Akcja – skierowana przede wszystkim do kibiców – jest prowadzona w serwisie gol.AllianzDirect.pl, który przygotowała agencja Jamel Interactive.
Promocji – zaplanowanej pod hasłem „Zniżki za gole” do 13 lipca – towarzyszą działania reklamowe w internecie (m.in. Onet.pl, Gazeta.pl, serwisy należące do sieci AdOcean, komunikator Gadu-Gadu) oraz prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Przegląd Sportowy” – „Skarb Kibica”. Kreacją tej kampanii również zajęła się agencja Jamel Interactive.
Dołącz do dyskusji: „Zniżki za gole” w mundialowej promocji Allianz Direct