SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany personalne w działach direct i marketingu adrino

Firma marketingu internetowego adrino zatrudniła do działu Direct Magdalenę Teską oraz Jacka Galewskiego - objęli stanowiska digital client partnerów. Z kolei Artur Grochowski, od dłuższego czasu związany z adrino, awansował na stanowisko digital client partner leadera. Z kolei w dziale marketingu Weronika Gładych została nowym marketing managerem.

Na górze: Artur Grochowski i Weronika Gładych, na dole Jacek Galewski i Magdalena TeskaNa górze: Artur Grochowski i Weronika Gładych, na dole Jacek Galewski i Magdalena Teska

Magdalena Teska w dziale direct adrino odpowiada przede wszystkim za szeroko pojętą współpracę z kluczowymi klientami, w tym planowanie i realizację kampanii digitalowych.

Teska ma ponad 15 lat doświadczenia w branży Digital, wcześniej pracowała m.in. w Grupie ZPR Media w dziale Sprzedaży Krajowej Radio oraz w Gadu-Gadu. Ma na swoim koncie między innymi projekty crossmediowe takie jak: Eska Summer City, Eska Odwołuje Zimę, Eska Zrobi Ci OFFline, Eska Music Awards oraz O Choinka Radio Vox. Współpracowała zarówno z klientami bezpośrednimi jak i z czołowymi domami mediowymi takimi jak PHD/Media Direction, Havas, Wavemaker.

Zobacz: Paulina Wolanin i Paweł Wilk w agencji adrino

Adrino wzmacnia zespołu marketingu i KAM

Do zespołu KAM dołączył Jacek Galewski, obejmując stanowisko digital client partner. Z branżą mediową Jacek jest związany od 15 lat. Pierwsze doświadczenie zdobywał w Agorze w dziale sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej Gazety Wyborczej. Ostatnie 6 lat pracował w Biurze Reklamy TVN, zajmując się sprzedażą specjalną (sponsoring, product placement, branded content), współpracując z domami mediowymi i klientami agencyjnymi takimi jak Mediacom, Wavemaker, Value Media, P4, Coca-Cola, Mars, USP, Perrigo, Toyota/Lexus. W adrino będzie odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z klientami końcowymi.

Zobacz: Tomasz Wojciechowski na czele działu performance w adrino, Michał Wróblewski zasila Design Studio

Zmiany zaszły także w strukturze adrino. Na stanowisko digital client partner leader awansował Artur Grochowski, który zarządza zespołem KAM, odpowiedzialnym za utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami adrino. Z agencją związany od 2019 roku. Karierę zaczął w 1995 roku w zespole Agory, jako pracownik biura reklamy Gazety Wyborczej, by w 2019 roku finalnie awansować na stanowisko dyrektora zespołu sprzedaży portalu Sport.pl. Kierował też sprzedażą produktów internetowych na rynkach lokalnych Agory oraz zajmował się marketingiem i promocją Sport.pl w roli dyrektora wydawniczego.

Zobacz: Dorota Łoboda-Kąkowicz szefową sieci Adrino

W dziale marketingu stanowisko marketing managera objęła Weronika Gładych, wcześniej pracująca na stanowisku senior account managera w dziale agency. Z agencją związana od początku jej działania, czyli od 2013 roku. Wcześniej pracowała m.in. w Gadu-Gadu jako Product oraz Account Manager. Ponad dwunastoletnie doświadczenie na rynku reklamy zdobywała, pracując dla największych domów mediowych oraz klientów bezpośrednich takich jak: Dentsu, Publicis, GroupM. Aktualnie będzie odpowiedzialna za kierowanie działaniami marketingowymi dla adrino.

Dołącz do dyskusji: Zmiany personalne w działach direct i marketingu adrino

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
słoń
Tam to już zmiany powinni dodać do nazwy firmy…
odpowiedź