Złote Tarasy reklamują się 'na fali wyprzedaży'
W prasie i na outdoorze prowadzona jest letnia kampania reklamowa centrum handlowego Złote Tarasy. Akcja przebiega pod hasłem "Na fali wyprzedaży".
Kampania warszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy zgodnie ze swoim hasłem "Na fali wyprzedaży" reklamuje przede wszystkim obowiązujące w nich obecnie letnie zniżki cenowe. Layout wykorzystywany w tej akcji oprócz wakacyjnego motywu zawiera charakterystyczny zarys szklanych kopuł Złotych Tarasów. Przekaz ma podkreślać, że centrum jest nie tylko miejscem robienia zakupów, lecz również przestrzenią rozrywki i spotkań z przyjaciółmi.
Akcja jest prowadzona w Warszawie - na outdoorze (5 siatek wielkoformatowych, 17 billboardów) oraz w "Gazecie Wyborczej". Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.
Dołącz do dyskusji: Złote Tarasy reklamują się 'na fali wyprzedaży'