Złote Spinacze 2008 już po raz szósty
Można już nadsyłać zgłoszenia do konkursu "Złote Spinacze 2008", organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury wyłoni najlepsze kampanie PR w dziewięciu kategoriach.
Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży PR oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem "Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.
Konkurs "Złote Spinacze" ma charakter otwarty. Kierowany jest do agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu mija 27 sierpnia 2008 roku.
Nagrody tak jak w latach ubiegłych, zostaną przyznane w dziewięciu kategoriach:
1. PR korporacyjny - projekt budujący lub wzmacniający wizerunek
firmy lub instytucji.
2. PR produktu - projekt budujący lub wzmacniający wizerunek
produktu lub usługi.
3. Kampania edukacyjna - projekt nastawiony na osiągnięcie celu
edukacyjnego realizowany
przy zaangażowaniu i udziale marki, produktu, usługi, firmy lub
instytucji.
4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa - projekt,
mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu
kryzysowi dotyczącemu firmy, produktu lub usługi.
5. Public Affairs & Lobbying - projekt kampanii polegającej na
komunikacji z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym i
legislacyjnym, mającej na celu zmianę nastawienia, wywarcie presji,
zmiany legislacyjne.
6. Kampania społeczna - kampania wspierająca realizację ważnych
celów społecznych, niezorientowana na budowę wizerunku marki,
produktu, usługi, firmy lub instytucji.
7. Komunikacja wewnętrzna - projekt, którego celem jest tworzenie,
utrwalanie lub zmiana postaw, jak również komunikowanie zmian
wewnątrz organizacji.
8. Event - wydarzenie lub cykl wydarzeń budujący lub wzmacniający
wizerunek firm, instytucji, produktu lub usługi.
9. Corporate Social Responsibility - projekt realizujący cele w
zakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji.
Społeczną Odpowiedzialność Biznesu określa się jako koncepcję,
dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii
dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne
i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami
interesariuszy.
Zgłoszone do konkursu prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele między innymi: PKPP Lewiatan, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, SAR-u, SMB oraz innych firm i instytucji. Praca jurorów będzie podzielona na dwa etapy.
W pierwszym, spośród wszystkich zgłoszeń jury wybierze po 3 najlepsze projekty w każdej kategorii. Po przekazaniu dodatkowej dokumentacji przez nominowanych, jurorzy wyłonią zwycięzców konkursu.
Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa firma doradcza KPMG, oficjalny partner konkursu.
Regulamin, formularz zgłoszeniowy, listę jury i inne informacje na temat konkursu Złote Spinacze 2008 można znaleźć na stronie internetowej: zfpr.pl.
Kalendarium najważniejszych terminów konkursu:
" 20 sierpnia - pierwszy termin zgłaszania projektów
" 27 sierpnia - drugi i ostatni termin zgłaszania projektów
" 08 października - ogłoszenie wyników pierwszego etapu
" 21 października - nadsyłanie przez finalistów dokumentacji
dodatkowej
" 20 listopada - uroczyste ogłoszenie wyników - gala finałowa w
hotelu Hyatt.
Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2008 już po raz szósty