SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Złote Spinacze 2008 już po raz szósty

Można już nadsyłać zgłoszenia do konkursu "Złote Spinacze 2008", organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury wyłoni najlepsze kampanie PR w dziewięciu kategoriach.

Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży PR oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem "Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.

Konkurs "Złote Spinacze" ma charakter otwarty. Kierowany jest do agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu mija 27 sierpnia 2008 roku.

Nagrody tak jak w latach ubiegłych, zostaną przyznane w dziewięciu kategoriach:

1. PR korporacyjny - projekt budujący lub wzmacniający wizerunek firmy lub instytucji.
2. PR produktu - projekt budujący lub wzmacniający wizerunek produktu lub usługi.
3. Kampania edukacyjna - projekt nastawiony na osiągnięcie celu edukacyjnego realizowany
przy zaangażowaniu i udziale marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.
4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa - projekt, mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu kryzysowi dotyczącemu firmy, produktu lub usługi.
5. Public Affairs & Lobbying - projekt kampanii polegającej na komunikacji z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym i legislacyjnym, mającej na celu zmianę nastawienia, wywarcie presji, zmiany legislacyjne.
6. Kampania społeczna - kampania wspierająca realizację ważnych celów społecznych, niezorientowana na budowę wizerunku marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.
7. Komunikacja wewnętrzna - projekt, którego celem jest tworzenie, utrwalanie lub zmiana postaw, jak również komunikowanie zmian wewnątrz organizacji.
8. Event - wydarzenie lub cykl wydarzeń budujący lub wzmacniający wizerunek firm, instytucji, produktu lub usługi.
9. Corporate Social Responsibility - projekt realizujący cele w zakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji. Społeczną Odpowiedzialność Biznesu określa się jako koncepcję, dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne
i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy.

Zgłoszone do konkursu prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele między innymi: PKPP Lewiatan, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, SAR-u, SMB oraz innych firm i instytucji. Praca jurorów będzie podzielona na dwa etapy.

W pierwszym, spośród wszystkich zgłoszeń jury wybierze po 3 najlepsze projekty w każdej kategorii. Po przekazaniu dodatkowej dokumentacji przez nominowanych, jurorzy wyłonią zwycięzców konkursu.

Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa firma doradcza KPMG, oficjalny partner konkursu.

Regulamin, formularz zgłoszeniowy, listę jury i inne informacje na temat konkursu Złote Spinacze 2008 można znaleźć na stronie internetowej: zfpr.pl.

Kalendarium najważniejszych terminów konkursu:
" 20 sierpnia - pierwszy termin zgłaszania projektów
" 27 sierpnia - drugi i ostatni termin zgłaszania projektów
" 08 października - ogłoszenie wyników pierwszego etapu
" 21 października - nadsyłanie przez finalistów dokumentacji dodatkowej
" 20 listopada - uroczyste ogłoszenie wyników - gala finałowa w hotelu Hyatt.

Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2008 już po raz szósty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl