Zenith obronił obsługę Frosty
Dom mediowy Zenith, należący do Publicis Media Poland kontynuuje współpracę z producentem mrożonek, firmą Frosta. Pokonał w przetargu jednego konkurenta.
Dom mediowy Zenith wygrał przetarg na obsługę mediową producenta mrożonek, firmy Frosta. Pokonał w nim jedną konkurencyjną agencję, której nazwy nie podano. Nie ujawniono też, na jak długo zostanie zawarta nowa umowa.
Wygrana w przetargu oznacza obronę budżetu Frosty - Zenith pracuje dla tego klienta od 2015 roku. Wtedy przejął obsługę tego klienta od domu mediowego OMD.
Zenith będzie odpowiadać za kompleksową realizację działań mediowych marketera, w tym planowanie i zakup mediów tradycyjnych i internetowych, w tym również zakup w modelu AOD.
Frosta w jednej z ostatnich kampanii, prowadzonej jesienią ub.r. przekonywała do 100 proc. naturalnego smaku swoich produktów.
Dołącz do dyskusji: Zenith obronił obsługę Frosty