Palmers łamie tabu w nowej kampanii
Wystartowała nowa kampania marki Palmers, skierowanych do kobiet w ciąży. Komunikacja pod hasłem „Ciąża jest piękna” koncentruje się na mówieniu o tym ważnym dla kobiet okresie bez tabu, w sposób szczery i autentyczny.
Komunikacja ma na celu podjęcie dyskusji na temat mówienia o ciąży w sposób nieidealistyczny, a zachęcający kobiety do dzielenia się swoimi realnymi doświadczeniami. Marka podkreśla, że ten wyjątkowy czas niesie ze sobą nie tylko cud życia, ale również trudne i wymagające momenty, o których trzeba rozmawiać. Palmers pragnie, by kobiety nie zapominały o swoich potrzebach, ponieważ poza pięknem emocjonalnym związanym z okresem ciąży, każda kobieta ma również prawo czuć się dobrze sama ze sobą.
By podkreślić autentyczność komunikacji, do kampanii zaproszono mikroinfluencerki, Polki – kobiety w ciąży i młode mamy, by podzieliły się swoimi osobistymi historiami.
Kampania kosmetyków Palmers ma na celu uświadomienie kobietom, że w czasie ciąży ich osobiste potrzeby są na tyle ważne, by nie obawiały się mówić o nich w sposób otwarty. - Razem z marką chcemy przełamać idealizującą ciążę narrację i podkreślić, że kobiety nie są same ze swoimi doświadczeniami oraz indywidualnymi potrzebami. Wiedząc, jak istotny jest to temat w dzisiejszych czasach, postanowiliśmy zaangażować do współpracy mikroinfluencerki, których wiarygodne historie są realnym wsparciem dla współczesnych Polek – mówi Adam Szudra, dyrektor zarządzający z agencji Friends&Brands.
Kampania to pierwsza część szerszej współpracy influencerskiej z marką Palmers dla całego portfolio marki. Komunikacja trwająca do końca tego roku, obejmuje działania na Instagramie o zasięgu ogólnopolskim. Realizacją zajęła się agencja Friends&Brands.
Produkty Palmers skierowane do kobiet w ciąży dostępne są w drogeriach Hebe w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: Palmers łamie tabu w nowej kampanii