Zdjęcia ślubne według myślenia technologicznego reklamują Saturn (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej elektromarketów Saturn prowadzonej pod hasłem „Myśl technologicznie”. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy Ogilvy & Mather i Universal McCann.
Nowa reklama elektromarketów Saturn pokazuje dwa sposoby wykonania wyjątkowych zdjęć ze ślubu: zupełnie nieudaną metodę opartą na myśleniu logicznym oraz łatwy i skuteczny sposób technologiczny - z wykorzystaniem drona, który można kupić w promowanych sklepach.
Komunikacja pod hasłem „Myśl technologicznie”, oparta na reklamach przedstawiających podobne zestawienia lepszych metod technologicznych i gorszych logicznych, jest prowadzona przez Saturn od listopada ub.r. (zobacz poprzedni spot).
Obecna odsłona akcji obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Zdjęcia ślubne według myślenia technologicznego reklamują Saturn (wideo)