Zbigniew Wierzchołowski szefem departamentu sprzedaży regionalnej i SME w Media Impact Polska
Od 1 grudnia 2017 r. Zbigniew Wierzchołowski pokieruje nowo utworzonym departamentem sprzedaży regionalnej i SME, a Arkadiusz Kołodziej obejmie funkcję dyrektora działu sprzedaży regionalnej w Media Impact Polska. Z kolei Bartosz Kwarciak zdecydował się odejść z firmy.
Od początku grudnia Wierzchołowski, dotychczasowy dyrektor segmentu SME (Średnie i Małe Przedsiębiorstwa), obejmie funkcję dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej i SME, nowego departamentu w strukturach Media Impact Polska. Departament będzie się składał z trzech działów: działu sprzedaży regionalnej, działu sprzedaży SME oraz działu telesprzedaży i obsługi klienta. Zbigniew Wierzchołowski będzie odpowiedzialny za rozwój i sprzedaż oferty Media Impact Polska dla klientów regionalnych oraz dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Również z początkiem grudnia, Arkadiusz Kołodziej przejmie odpowiedzialność za dział sprzedaży regionalnej i obejmie funkcję dyrektora działu. Zastąpi na tym stanowisku Bartosza Kwarciaka, który postanowił odejść z Media Impact Polska, pożegna się z firmą pod koniec listopada.
Kołodziej będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołami sprzedaży regionalnej oraz współtworzenie i realizację strategii sprzedaży dla całego segmentu.
- Połączenie dwóch działów działających w regionach jest naturalną konsekwencją rozwoju dla tego obszaru. To bardzo ważna część naszej działalności komercyjnej, ciągle rozbudowujemy ofertę zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw jak i dla klientów regionalnych - mówi Mariusz Wąsiński, wiceprezes zarządu Media Impact Polska.
Zbigniew Wierzchołowski jest związany z Grupą Onet od sierpnia 2015 roku. Karierę zawodową rozpoczął w 2005 roku w Cyfrowym Polsacie, gdzie zajmował stanowiska: kierownika działu dystrybucji, z-ca dyrektora sprzedaży i z-ca dyrektora marketingu ds. ofert. W latach 2012-2014 był dyrektorem departamentu sprzedaży detalicznej w Polkomtelu, a w latach 2014-2015 był zatrudniony na stanowisku dyrektora sprzedaży detalicznej w Cyfrowym Polsacie, gdzie zajmował się m.in. restrukturyzacją i zarządzaniem siecią sprzedaży.
Arkadiusz Kołodziej jest związany z Media Impact Polska od 2014 roku jako regionalny kierownik sprzedaży odpowiedzialny za województwa: śląskie, opolskie i świętokrzyskie, a z Grupą Onet od 2010 roku na stanowiskach senior key account i regionalny kierownik sprzedaży. W latach 2004-2007 pracował w Telekomunikacji Polskiej (później Orange Polska S.A.) jako opiekun klienta biznesowego VIP. Karierę zawodową rozpoczął w 2001 roku w Eniro Polska.
Dołącz do dyskusji: Zbigniew Wierzchołowski szefem departamentu sprzedaży regionalnej i SME w Media Impact Polska